Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, ons 18. apr 2018, kl. 14:54

« forrige - neste »

GeirHM

borpheus

Og venter og venter og venter

Sent from my iPhone using Tapatalk

MartinsenKristian

Sitat fra: borpheus på man 11. jun 2018, kl. 11:20
Og venter og venter og venter

Sent from my iPhone using Tapatalk

SAMME HER! skulle gjerne hatt noe info om Båt osv.!  8)

mentol87

Gikk en båt i helgen.
Noen som har fått oppdatert mytesla eller snakket med DS om når bilen er forventet sendt med båt fra Zeebrugge?

70D

Akkurat blitt ringt opp at Tesla nå. Avtalt henting Onsdag 20. Samme dag som bilen ankommer med båt :)

MartinsenKristian

Sitat fra: 70D på man 11. jun 2018, kl. 13:14
Akkurat blitt ringt opp at Tesla nå. Avtalt henting Onsdag 20. Samme dag som bilen ankommer med båt :)

Spennende!! Vi har samme datoer hele veien (fra bestilling til havnen i europa), nesten samme bil (ulik farge) og samme utleveringssted. Håper på telefon jeg også snart.....

70D

Da kan det jo hende du blir ringt opp snart. De hadde ledig 10,12,14 tror jeg den dagen. Jeg henter klokka 12.00.

Hvem vet kanskje møtes vi :)

MartinsenKristian

Sitat fra: 70D på man 11. jun 2018, kl. 13:27
Da kan det jo hende du blir ringt opp snart. De hadde ledig 10,12,14 tror jeg den dagen. Jeg henter klokka 12.00.

Hvem vet kanskje møtes vi :)

Måtte du ha helt rett!! :)

Stig-Arne

Og her er det ikke livsgnist til noen levering ennå ingen FI eller noe som helst. Satser på den havner i landet samtidig som deres da
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

70D

Sitat fra: Stig-Arne på man 11. jun 2018, kl. 13:39
Og her er det ikke livsgnist til noen levering ennå ingen FI eller noe som helst. Satser på den havner i landet samtidig som deres da

Har ikke fått FI enda selv. Det går raskt. Kanskje greit å ikke ha fått avtalt i slutten av måneden allerede. Da er det plass tidligere :)

mentol87

Jeg ville ikke satset penger på tidligere levering.

Ringte DS nå og spurte, og de sa bilen min var forventet inn til Drammen i månedsskiftet (produsert 9. mai, kom til Zeebrugge 4 juni). Når jeg ser på shipping schedule, så er det mest nærliggende å tidspunktet 27. juni. Det er to båter som ankommer da. Før det er det 20 juni, etter er det 4 juli.

For min del har jeg derfor liten tro på levering før tiden, men håper jo selvfølgelig.

70D

Sitat fra: mentol87 på man 11. jun 2018, kl. 13:57
Jeg ville ikke satset penger på tidligere levering.

Ringte DS nå og spurte, og de sa bilen min var forventet inn til Drammen i månedsskiftet (produsert 9. mai, kom til Zeebrugge 4 juni). Når jeg ser på shipping schedule, så er det mest nærliggende å tidspunktet 27. juni. Det er to båter som ankommer da. Før det er det 20 juni, etter er det 4 juli.

For min del har jeg derfor liten tro på levering før tiden, men håper jo selvfølgelig.

Jeg fikk beskjed på telefon at min bil ankommer 20 juni. Antar det er flere på den båten. Fått e-post fra Tesla med bekreftet dato for henting.

70D

Det står dog tidligst estimert leveringstid. De tar nok alle forbehold tenker jeg.

mentol87

Sitat fra: 70D på man 11. jun 2018, kl. 14:02
Det står dog tidligst estimert leveringstid. De tar nok alle forbehold tenker jeg.

Ja, og du får nok bilen din da ;) Men for oss andre med levering i Drammen som ikke har hørt noe, og har bil produsert etter 9. mai, vil jeg tro det er bedre å forvente levering i slutten av juni.

70D

Tror min var ferdig 8/9 mai. DS sa at biler produsert etter 7 mai ville få nye lister i grafitt. Jeg fikk ikke slik e-post så får vel sølv.

Ville dog anta at de fleste av oss har kjørt samme løp hele tiden mtp båt over dammen osv. Eller kanskje sist inn på båt ble først klargjort på vei ut igjen..

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA