Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, ons 18. apr 2018, kl. 14:54

« forrige - neste »

Nerias

Jeg antar at bilene våres er på Arabian Breeze som er på veg til Drammen og er fremme i morgen....

AhmerS

Hei.
Er det noen i Bergen som har fått tlf fra DS angående levering av model X i juni?

MartinsenKristian

Sitat fra: Magel på tir 12. jun 2018, kl. 11:02
Liten uppdatering.
Delivery ringde precis och jag ska få hämta ut vår nya Tesla X den 20:e i Drammen   :D

Hva er statusen på din "My tesla"? Interessant å vite om den er endret fra Europa til båt igjen

Magel

Sitat fra: MartinsenKristian på tir 12. jun 2018, kl. 11:54
Liten uppdatering.
Delivery ringde precis och jag ska få hämta ut vår nya Tesla X den 20:e i Drammen   :D

Hva er statusen på din "My tesla"? Interessant å vite om den er endret fra Europa til båt igjen
Statusen är fortsatt "Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet."

Magel

Bilen beställdes 11/4 och blev låst 18/4. Modell X 100 D. Lister i grafitt.

MartinsenKristian

Sitat fra: Magel på tir 12. jun 2018, kl. 12:13
Bilen beställdes 11/4 och blev låst 18/4. Modell X 100 D. Lister i grafitt.

imponerende. bare å glede seg. grafitt her også.

borpheus

Sitat fra: AhmerS på tir 12. jun 2018, kl. 11:48
Hei.
Er det noen i Bergen som har fått tlf fra DS angående levering av model X i juni?
Sporte DS på e-post og de svarte in under 20 minutter å sa, at bilen min TMX 75D er nå i Hirtshals i Danmark, og vil kommer snart til Norge.

Sent from my iPhone using Tapatalk

AhmerS

Sitat fra: borpheus på tir 12. jun 2018, kl. 14:11
Sitat fra: AhmerS på tir 12. jun 2018, kl. 11:48
Hei.
Sporte DS på e-post og de svarte in under 20 minutter å sa, at bilen min TMX 75D er nå i Hirtshals i Danmark, og vil kommer snart til Norge.

Takk for svar. Har de ringt deg angående hentedato. Hvilken dato har du fått på FI?

borpheus

Dato på FI er 30.6 og nei de har ikke ringt nå, men skrivet at de vil ringer snart, når de vet akkurat dato

PR

Sitat fra: borpheus på tir 12. jun 2018, kl. 15:17
Dato på FI er 30.6 og nei de har ikke ringt nå, men skrivet at de vil ringer snart, når de vet akkurat dato

Hva står det på My Tesla hos deg Borepheus? Jeg har samme FI, men det står at den har ankommet havnen i Europa og forventet leveringsdato er 30.06. Jeg har ikke hørt noe fra DS.

borpheus

Sitat fra: PR på tir 12. jun 2018, kl. 15:39
Sitat fra: borpheus på tir 12. jun 2018, kl. 15:17

Hva står det på My Tesla hos deg Borepheus? Jeg har samme FI, men det står at den har ankommet havnen i Europa og forventet leveringsdato er 30.06. Jeg har ikke hørt noe fra DS.
Samme her

mentol87

Borpheus: har du utlevering kristiansand?

borpheus

Nei, Bergen

GeirHM

Liten uppdatering.

Det er spennende informasjon for flere av oss! Antakelig kom din til Zeebrugge med Talisman, båten vi tror fraktet veldig mange av bilene våre. Kanskje er vi flere som kan vente telefon om fremskyndet overtakelse?

Jeg håper det.

Magel

Sitat fra: GeirHM på tir 12. jun 2018, kl. 16:46
Liten uppdatering.

Det er spennende informasjon for flere av oss! Antakelig kom din til Zeebrugge med Talisman, båten vi tror fraktet veldig mange av bilene våre. Kanskje er vi flere som kan vente telefon om fremskyndet overtakelse?

Jeg håper det.

Jag tror nog att din telefon kommer att ringa ganska snart. Våra bilar har i alla fall fått statusuppdateringar samtidigt i «My Tesla» och då är det ju rimligt att tro att utlevering av bilarna kommer  att bli ganska samtidig den också.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA