Levering i juli 2018 (estimert)

Startet av GeirHM, ons 18. apr 2018, kl. 14:54

« forrige - neste »

Stig-Arne

Sitat fra: MartinsenKristian på ons 13. jun 2018, kl. 19:23
Sitat fra: Stig-Arne på ons 13. jun 2018, kl. 18:53
Da har jeg i det minste fått beregnet leveringstid til 21.6 - 28.6 så nærmer seg

Fikk du oppdatert status på My Tesla?
Ikke noe annet enn at de har oppdatert med mer nøyaktig leveringstidspunkt. Før stod det levering sent juni tidlig juli
Tesla Model Y LR 2022
Hyundai Ioniq 28 kWh 2017

Rapid

Bilfrakteren Tønsberg la til kai i Zeebrugge i morges. Nå endret mytesla faktisk status til «ankommet Europa» bare noen timer etterpå

GeirHM

Jeg fikk telefonen. Overlevering på tirsdag 26 juni i Drammen. Den er fortsatt i Belgia. Kommer hit i løpet av neste uke. Rekordrask levering; to måneder og syv dager fra låst bestilling.

Hvilken annen elbilprodusent leverer like raskt? De andre er alle sammen såkalte compliance cars. Kanskje med unntak av Nissan Leaf. Heia Tesla!

Stig-Arne

Sitat fra: GeirHM på tor 14. jun 2018, kl. 12:24
Jeg fikk telefonen. Overlevering på tirsdag 26 juni i Drammen. Den er fortsatt i Belgia. Kommer hit i løpet av neste uke. Rekordrask levering; to måneder og syv dager fra låst bestilling.

Hvilken annen elbilprodusent leverer like raskt? De andre er alle sammen såkalte compliance cars. Kanskje med unntak av Nissan Leaf. Heia Tesla!
KIA leverer også raskt. Jeg fikk min på ca 2 mnd
Tesla Model Y LR 2022

Snapcase

F... er dette for noe, dere tar meg igjen.  ;D

Fortsatt ingen som ringer meg. Forventet levering mellom 15 - 22 Juni i følge MyTesla. That's it.

2mnd i dag siden jeg la inn ordre og depositum, lei av å vente  :D

GeirHM

@Snapcase: Kanskje på tide å skrangle sammen noe skillemynt til et besøk på den lokale telefonkiosken?

Snapcase

Nei, vil ikke mase. Sendte de en mail forrige uke. Fikk beskjed om at den var på vei til Brumunddal.

De ringer vel snart. Går vi inn i Juli å jeg fortsatt ikke har hørt noe skal jeg se om jeg finner noe små mynt

MartinsenKristian

Sitat fra: Snapcase på tor 14. jun 2018, kl. 12:52

F... er dette for noe, dere tar meg igjen.  ;D

Fortsatt ingen som ringer meg. Forventet levering mellom 15 - 22 Juni i følge MyTesla. That's it.

2mnd i dag siden jeg la inn ordre og depositum, lei av å vente  :D

Nå begynner det virkelig å skje ting. Vi får sikkert alle telefon ila de nærmeste dagene! Venter selv...

MartinsenKristian

Fikk telefon nå!
Utlevering 26. juni 12:00 i Drammen

mentol87

Heldige dere! Venter i spenning selv på telefon. Står fortsatt sent juni eller juli levering på mytesla... :/ FI sier 30 juni.

Stig-Arne

Sitat fra: mentol87 på tor 14. jun 2018, kl. 13:17
Heldige dere! Venter i spenning selv på telefon. Står fortsatt sent juni eller juli levering på mytesla... :/ FI sier 30 juni.
Ingen FI, eller telefon, men anslått 21-28 juni.
Tesla Model Y LR 2022

Snapcase

Marerittet må vel være om bilen er i Brummundal nå, men blitt skadet i frakt og Tesla må bestille deler.. lest om den berømte deleventen deres.

TJGun

Fikk telefon i dag!

Utlevering 26 juni  :+1:

PR

Sitat fra: TJGun på tor 14. jun 2018, kl. 13:29
Fikk telefon i dag!

Fikk telefon i dag jeg og! Levering 26. Juni!
Bestillt 21. April
Låst     28. April
Prod.   06. Mai
Båt    ~25. Mai

Jeg tror den ha stått i Belgia en stund

Stig-Arne

Sitat fra: PR på tor 14. jun 2018, kl. 13:42
Sitat fra: TJGun på tor 14. jun 2018, kl. 13:29
Fikk telefon i dag!

Fikk telefon i dag jeg og! Levering 26. Juni!
Bestillt 21. April
Låst     28. April
Prod.   06. Mai
Båt    ~25. Mai

Jeg tror den ha stått i Belgia en stund
Kom til Belgia den 04.06 med Talisman
Tesla Model Y LR 2022

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA