Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Behandling av nye Leaf hos Poleringskongen

Startet av Stig85, onsdag 14. mars 2018, klokken 11:34

« forrige - neste »

Stig85

Har fått et tilbud fra Poleringskongen på Gjøvik (https://poleringskongen.no/) på følgende:

Komplett Mercasol understellsbehandling:                                            7000,- inkl mva
Drop Off keramisk lakkbehandling:                                                        7000,- inkl mva
Glassguard rutebehandling(front- og sidevinduer samt lykter):             1600,- inkl mva
Impregnering av seter:                                                                         1000,- inkl mva
Totalt                                                                                                     16600,- inkl mva

Pakkepris 12500,- inkl mva pr bil.
Bilen må være inne i tre dager.

Dette tilbudet gis til alle med ny Leaf iflg innehaver. Se hjemmesiden for mer informasjon og kontaktinfo.
For ordens skyld, jeg er kun kunde selv da jeg har spurt, fått tilbud og nå bestilt time for behandling av min da den kommer i juli.
2018 Nissan Leaf Tekna | 2022 Tesla Model Y LR - i bestilling

Kianus


downlow

Komplett Mercasol understellsbehandling blir tatt før utlevering av bil, så det trenger du ikke bruke penger på
2017 Leaf Tekna 30 kWh

Zuexi

La Drop Off på en av mine tidligere nybiler, BMW i3.
Droppet det på biler siden og på Leaf'en for å si det sånn. Synes det var dårlig avprelling av vann på lakkoverflater og på sort panser syntes riper veldig lett. De kan man polere bort om man vokser, men ikke på keramisk forsegling. Bilen så blank ut når man hadde vasket den skikkelig med for hånd, men så for meg litt "enklere vedlikehold" med forsegling.
Har sort Leaf nå, så går heller for polering et par ganger i året.

Stig85

Sitat fra: downlow på onsdag 14. mars 2018, klokken 17:50
Komplett Mercasol understellsbehandling blir tatt før utlevering av bil, så det trenger du ikke bruke penger på

Virkelig? Vask, tørk, demontering av alle deksler, sprøyting av alle hulrom, hele pakka? Har ikke erfaring med Nissan, men Mazdaen jeg kjøpte for fem år siden var mangelfullt behandla i forhold til det jeg er forespeilet her. Mulig Nissan eller bransjen generelt har tatt dette mer på alvor nå? Det er jo mer snakk om peace of mind enn noe annet. Akkurat som keramisk lakkbehandling, jeg er ikke en detailer og ser ikke for meg å polere bilen to ganger i året...
2018 Nissan Leaf Tekna | 2022 Tesla Model Y LR - i bestilling

meitran

Sitat fra: Stig85 på onsdag 14. mars 2018, klokken 20:22
Sitat fra: downlow på onsdag 14. mars 2018, klokken 17:50
Komplett Mercasol understellsbehandling blir tatt før utlevering av bil, så det trenger du ikke bruke penger på

Virkelig? Vask, tørk, demontering av alle deksler, sprøyting av alle hulrom, hele pakka? Har ikke erfaring med Nissan, men Mazdaen jeg kjøpte for fem år siden var mangelfullt behandla i forhold til det jeg er forespeilet her. Mulig Nissan eller bransjen generelt har tatt dette mer på alvor nå? Det er jo mer snakk om peace of mind enn noe annet. Akkurat som keramisk lakkbehandling, jeg er ikke en detailer og ser ikke for meg å polere bilen to ganger i året...

https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=38234.0

Stig85

Sitat fra: meitran på onsdag 14. mars 2018, klokken 20:31
Sitat fra: Stig85 på onsdag 14. mars 2018, klokken 20:22
Sitat fra: downlow på onsdag 14. mars 2018, klokken 17:50
Komplett Mercasol understellsbehandling blir tatt før utlevering av bil, så det trenger du ikke bruke penger på

Virkelig? Vask, tørk, demontering av alle deksler, sprøyting av alle hulrom, hele pakka? Har ikke erfaring med Nissan, men Mazdaen jeg kjøpte for fem år siden var mangelfullt behandla i forhold til det jeg er forespeilet her. Mulig Nissan eller bransjen generelt har tatt dette mer på alvor nå? Det er jo mer snakk om peace of mind enn noe annet. Akkurat som keramisk lakkbehandling, jeg er ikke en detailer og ser ikke for meg å polere bilen to ganger i året...

https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=38234.0

Som jeg mistenkte, da blir det en skikkelig runde på Gjøvik i juli ja
2018 Nissan Leaf Tekna | 2022 Tesla Model Y LR - i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA