Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når kommer din Tekna?

Startet av marhol, torsdag 15. februar 2018, klokken 20:55

« forrige - neste »

marhol

Hvor lang leveringstid fikk dere av Nissan på Tekna modellen?
Jeg bestilte i dag og fikk oppgitt august eller september.
Nissan Leaf 2013 - 11000km

steffeo

Bestilte i begynnelsen av januar, fikk beskjed om august. Ikke mange som har fått tidligere mnd for de starter ikke produksjon av tekna før juni. Visstnok.

thomas_ja27

Månedskiftet juni/juli, bestilte 18.desember.
Tesla Model 3 LR m/HF, HW3 og FSD
Nissan Leaf Tekna 2018 (solgt mai 2019)
Peugeot ION 2015

Peraeile

Bestilte i går, levering august/september

EmilJ

Bestilte i januar, og fikk oppgitt starten av August.

Tomma

Bestilte 7 desember og fikk levering anslått i august, men håper jeg får bilen før ferien i Danmark 14 juli.
Nissan Leaf 2014 Tekna

Jan H

Kjøpte tirsdag denne uka og selger oppga august måned som leveringsmåned.

meitran

Bestilte 2 Februar. Levering Juli/August.

nonactrd

Bestilt midten av februar.
Levering Juli/August står det i kontrakten.

Goggen123

September/Oktober sa de på BNH når jeg pratet med de torsdag 22 feb.

EmilJ

Levering er visstnok avhengig av farge. Har bestilt sort metallic, og får den etter planen i August. Håper jo den kommer 4 uker før tiden.

Peraeile

Sitat fra: EmilJ på mandag 26. februar 2018, klokken 07:41
Levering er visstnok avhengig av farge. Har bestilt sort metallic, og får den etter planen i August. Håper jo den kommer 4 uker før tiden.

Håper de begynner med pearl utgavene først hvis det går etter farge

Joltus

Blir nok Black først.

Så tilfeldig virker dette "systemet" til Nissan....

Bjoris

Dere som kjøper Tekna og må vente 5-6 mnd, har dere ikke vurdert LE med rask levering? Det er bare å sette seg ned med tlf og ringe rundt, det gjorde jeg og jeg fant 4 stk. Beste med disse bortsett fra at de har det som trengs av utstyr (ProPilot, el håndbrekk mv) så får en 9% rabatt på Agrol avtalen mot 5-6% på de ander utgavene vår LE ble dermed 10.000 rimeliger enn N-Connecta

Tomma

Det høres fristende ut. Slik jeg har forstått det er det bare bose anlegget som mangler? Agrol avtalen aner jeg ikke hva er men hva havner prisen uten for en LE?
Nissan Leaf 2014 Tekna

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA