Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når kommer din Tekna?

Startet av marhol, torsdag 15. februar 2018, klokken 20:55

« forrige - neste »

meitran

Hva er egentlig fordelen med skvettlapp? Er det behov om man i hovedsak holder seg på asfalt?

kTesla

#31
   *slettet

TB

KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

janrogst

Sitat fra: leif40kwh på onsdag 28. februar 2018, klokken 19:22
Sitat fra: janrogst på onsdag 28. februar 2018, klokken 18:53
Signerte kontrakt på en Tekna i går. Fikk levering Oktober.
Dark Metal Grey,
Gummimatter,
Haifinne,
Bagasjeromsmatte,
Skvettlapper og
Hjemmelader.


Sent from my iPad using Tapatalk

Hei! Hva kom alt dette på? Vet du hva du betalte spesifikt for haifinne-antennen og hjemmeladeren? Evt hvilken type lader det er?

Har selv bestilt Tekna, men fikk ikke opplyst eller tilbud om å bestille ekstrautstyr. Såg først i etterkant at Nissan hadde en liste for ekstrautstyr. Litt redd for at de no kommer til å kreve full pris på noen allerede overprisede produkter, ettersom jeg allerede har signert kontrakt på selve bilen.

Ser også at de har satt opp prisen i Norge på haifinne-antenne noe voldsomt. Ca 2000 kr opp fra 2770 tidligere om jeg ikke husker helt feil.
Pris for alt inkl. Vinterhjul ble kr. 345900
Du finner alle priser på nettsiden til Nissan.
For Salto hjemmelader fra Defa inkl. Inst. betalte jeg kr. 15900


Sent from my iPad using Tapatalk

shorizo

Dere som har bestilt Leaf tekna; hva betalte dere totalt for bilen med ekstrautstyr og vinterhjul? og er det noe fordel å ta med serviceavtale?

Tomma

321 190,- ferdig levert
6000 - Metallic lakk
1190 - Bagasjerom matte
650 - Gummimatter
8000 - Skinnseter
4500 - ProPilot Park

Fikk også en pris på 14900 for vinterhjul og 9000 for 3 års service avtale. Valgte å ta bort dette da 14900 for noen kjipe 16 tommere er faktisk en helt sinnsykt pris. Med tanke på at forhandler slipper moms! For den prisen kan du velge å vrake i alle slags felger og dekk.

Service avtalen var bare tull. Tidligere service har jeg betalt rundt 3500 per service om jeg husker rett så det er kanskje noe å spare, men om du selger bilen før 3 år mister du denne avtalen. Den følger ikke med bilen. Så det var da "no go" for meg
Nissan Leaf 2014 Tekna

Nightmare

Hadde vært fint om alle som har bestilt Tekna hadde skrevet inn  8)

Trond.m

Hva ?? Følger ikke serviceavtalen bilen. Da er jeg glad for at jeg ikke bestilte det.

Tomma

Leste heldigvis igjennom vilkårene

SitatOpphør ved stillstand og eierskifte m.m.
Endelig stillstand, salg, fremleie, kondemnering eller
bortkommet kjøretøy går ut av avtalen.
Nissan Leaf 2014 Tekna

meitran

Noen som vet når produksjonen av Tekna starter?

Stig85

Sitat fra: shorizo på torsdag 01. mars 2018, klokken 12:03
Dere som har bestilt Leaf tekna; hva betalte dere totalt for bilen med ekstrautstyr og vinterhjul? og er det noe fordel å ta med serviceavtale?

343000,- for min ferdig levert. Har ikke fått noen spesielle rabatter eller noe da, annet enn at jeg kranglet bort den hårreisende prisøkningen på ekstrautstyr.
Bestilte rett før jul, levering 13.juli.

Z11 Black Metallic m/Skinn Alcantara interiør
Propilot Park
16" vinterhjul m/piggfrie dekk
Skvettlapper
Essential pack
Haifinneantenne
Opplyste dørterskler
Fotbrønnbelysning
2018 Nissan Leaf Tekna | 2022 Tesla Model Y LR - i bestilling

Bamse Brakar

Hei! Jeg bestilte i januar og fikk beskjed om levering tidlig august. Er det noen s vet hvilken årsmodell vi da vil få? Hvis det er en 2018 modell så er det jo ikke så gunstig når den en gang skal selges. Ofte leveres vel modellen for året etter fra tidlig høst? Vil der vi får i AUG 2018 være en 2018 eller 2019 modell?

Trond.m

Sitat fra: Bamse Brakar på søndag 18. mars 2018, klokken 19:15
Hei! Jeg bestilte i januar og fikk beskjed om levering tidlig august. Er det noen s vet hvilken årsmodell vi da vil få? Hvis det er en 2018 modell så er det jo ikke så gunstig når den en gang skal selges. Ofte leveres vel modellen for året etter fra tidlig høst? Vil der vi får i AUG 2018 være en 2018 eller 2019 modell?
Du får en 2018 modell. Det er stor forskjell i hvordan de forskellige produsentene definerer årsmodell. VW er blant de tidligste og der kan du få levert en 2019 modell når den er produsert etter et bestemt ukenummer. Tror det er uke fra uke 25, dvs. fra slutten av juni. BMW forholder seg normalt til 1. juli som skille i modellår.  Nissan tror jeg forholder seg til kalenderår for registering. Uansett, din bil blir nok produsert i juni og er da definitivt en 2018 modell. Jeg tror det uansett betyr lite hvilket modellår du får, siden du tross alt får en av de første Tekna utgavene av Leaf 2.

Bamse Brakar


Sense

Bestilte Tekna i midten av januar. Fikk beskjed om levering i august. Men forventer alltids noen uker forsinkelser (les Tesla-uker).
Skal betale 306 000 NOK. Det var uten vinterhjul siden Nissan håpet å få kr. 22 000 for sine 17 tommers. Der ble vi ikke enig, for å si det sånn.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA