Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Når kommer din Tekna?

Startet av marhol, torsdag 15. februar 2018, klokken 20:55

« forrige - neste »

Blekkmannen

22 000,- for et sett originale 17»...

meitran

Bestilte i starten av februar og fikk bekreftet levering i slutten av august for et par dager siden.

Trond.m


Tomma

Ser folk som har bestilt etter meg får levering før meg  :( Leverte signert kontrakt til BNH Oslo 08.12.17 10:00 for å være veldig presis, men det eneste jeg får er levering i August. Han sa riktig nok at han håpet på litt før, men skrev August for å være innenfor.

Ser andre skriver at de har bestilt flere uker etter meg men får "bekreftet" flere uker før meg. Skal på Danmarkstur 14. juli så hadde vært fint å slippe å leie bil. Får vel mase litt mer på min selger, men sist gang fikk jeg bare svar: Skal se hva jeg får til men kan ikke love noe  :-1:
Nissan Leaf 2014 Tekna

EmilJ

Kunne vært interessant å høre hvilke farge folk har på bilen, opp i mot leveringstidspunkt. Hvit kom som første farge på nye env200. Hvit var vel og først på nye leaf ( forhandlerbilene ). Jeg tok sort, bestilte i midten av februar, og fikk høre i overgangen juli/august.

meitran

Sitat fra: EmilJ på torsdag 26. april 2018, klokken 19:02
Kunne vært interessant å høre hvilke farge folk har på bilen, opp i mot leveringstidspunkt. Hvit kom som første farge på nye env200. Hvit var vel og først på nye leaf ( forhandlerbilene ). Jeg tok sort, bestilte i midten av februar, og fikk høre i overgangen juli/august.

Bestilte Dark Metal Grey i starten av februar og har levering i slutten av august.

Trond.m

Skrev kontrakt på silver metallic  3.3.2018. Det var en bil som allerede var bestilt med estimert levering 3.8.18. 19.3.2018 endret vi farge til Dark metal grey og la til ParkPilot. Det førte ikke til endret leveringsdato, så det virker ikke som farge betyr noe for leveringstid.

artanis

Sitat fra: EmilJ på torsdag 26. april 2018, klokken 19:02
Kunne vært interessant å høre hvilke farge folk har på bilen, opp i mot leveringstidspunkt. Hvit kom som første farge på nye env200. Hvit var vel og først på nye leaf ( forhandlerbilene ). Jeg tok sort, bestilte i midten av februar, og fikk høre i overgangen juli/august.

Bestilte metallic sort i midten av februar hos bnh Oslo. Fikk høre samme leveringstid som deg, juli/august. Hørte med forhandler for noen uker siden, hadde vel ca samme tid da også.

Rettfram

Bestilte Tekna med standard hvitfarge 24. mars. Ble forespeilet oktober til desember (!). Aner ikke hva som ligger i den tilsynelatende lange leveringstiden, men virket ikke på selgeren som om fargen skulle ha noe å si, leveringstiden ble oppgitt lenge før vi valgte konfigurasjon.

Tomma

Sitat fra: artanis på søndag 29. april 2018, klokken 14:03
Sitat fra: EmilJ på torsdag 26. april 2018, klokken 19:02
Kunne vært interessant å høre hvilke farge folk har på bilen, opp i mot leveringstidspunkt. Hvit kom som første farge på nye env200. Hvit var vel og først på nye leaf ( forhandlerbilene ). Jeg tok sort, bestilte i midten av februar, og fikk høre i overgangen juli/august.

Bestilte metallic sort i midten av februar hos bnh Oslo. Fikk høre samme leveringstid som deg, juli/august. Hørte med forhandler for noen uker siden, hadde vel ca samme tid da også.

Bestilte sort metallic tidlig desember, også hos BNH Oslo og får beskjed om August. Hva faen..
Nissan Leaf 2014 Tekna

Bombus

Bestilte perlehvit rett før prisøkningen i mars hos BNH Oslo, levering i oktober
2018 Nissan Leaf

Trond.m

Sitat fra: TM på torsdag 26. april 2018, klokken 20:37
Skrev kontrakt på silver metallic  3.3.2018. Det var en bil som allerede var bestilt med estimert levering 3.8.18. 19.3.2018 endret vi farge til Dark metal grey og la til ParkPilot. Det førte ikke til endret leveringsdato, så det virker ikke som farge betyr noe for leveringstid.
Nå er bilens estimerte leveringsdato flyttet fram. Ser ut til at den leveres i slutten av juli (estimert 27.7)

thomas_ja27

#57
Fikk dato på min nå, Senest 13.07.
Men selger antydet at den kunne komme før :)

Bestilte 21.12.
Tesla Model 3 LR m/HF, HW3 og FSD
Nissan Leaf Tekna 2018 (solgt mai 2019)
Peugeot ION 2015

Jamesbond

Bestilt Tekna 21.4, antatt levering november. Selger mente at den kan hentes ved Røyken par uker tidligere på grunn av behandling den skal gjennomgå før den sendes til forhandler.

Peraeile

Sitat fra: TM på tirsdag 01. mai 2018, klokken 14:41
Sitat fra: TM på torsdag 26. april 2018, klokken 20:37
Skrev kontrakt på silver metallic  3.3.2018. Det var en bil som allerede var bestilt med estimert levering 3.8.18. 19.3.2018 endret vi farge til Dark metal grey og la til ParkPilot. Det førte ikke til endret leveringsdato, så det virker ikke som farge betyr noe for leveringstid.
Nå er bilens estimerte leveringsdato flyttet fram. Ser ut til at den leveres i slutten av juli (estimert 27.7)

Hvor får du vite dette? Bare å ringe til forhandler?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA