Levering februar - mars 2018

Startet av Quiste1, søndag 19. november 2017, klokken 23:06

« forrige - neste »

Aaalb

Må bare le og si - word! Samme her. Skal ringe på nytt nå og jeg gjetter på forhånd at de sier noe annet enn sist jeg ringte (to dager siden). Edit: 22. mars fikk jeg beskjed om "men kan jo hende det blir forsinkelse". Noen som har oversikt båter Zeebrugge-Drammen fremover?
TMS75D Midnight Silver bestilt 30/09. Bekreftet 07/10. Levering tidlig februar.

Holraven

+H+
// Polestar 2 2020 // Twizy 2013 // SJ410 1984 // TMX75D (seld) //

SME

Så den akkurat jeg også. Dette er en parodi. Tesla frakter nye biler (bilene våre) fra Gøteborg til Oslo/Lillestrøm på slitne litauiske bilhengene. En bilhenger krasjer og flere bilhengere får kjøreforbud (det vanlige: dårlige dekk, uten lys...). Noen av Teslaene blir ødelagt. Jeg krysser fingrene for at det ikke er eller rettere sagt var vår.

https://www.nrk.no/ostfold/frakter-teslaer-med-darlige-trailere-1.13952700

pers1

Krever enda nøyer gjennomgang av bilens tilstand når den kommer :police:
Ikke hørte noe om min enda
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Larsebass

Sinnsvakt! Det blir sjekkliste på utlevering! Har tidligere ledd litt i skjegget av de som sjekker lakken med dybdemåler og ekkolodd, men nå melder jeg meg inn i den klubben.
Tesla X75D.

Råde

Sitat fra: SME på fredag 09. mars 2018, klokken 16:18
Så den akkurat jeg også. Dette er en parodi. Tesla frakter nye biler (bilene våre) fra Gøteborg til Oslo/Lillestrøm på slitne litauiske bilhengene. En bilhenger krasjer og flere bilhengere får kjøreforbud (det vanlige: dårlige dekk, uten lys...). Noen av Teslaene blir ødelagt. Jeg krysser fingrene for at det ikke er eller rettere sagt var vår.

Parodi vet jeg ikke. Det er Drammen havn som ikke klarer å ta unna og da finner de alternative løsninger. At leverandøren finner underleverandører som er useriøse er synd, men ikke første gang i historien at det skjer.
e-Golf | X75D

Holraven

Sitat fra: Råde på fredag 09. mars 2018, klokken 17:20
Parodi vet jeg ikke. Det er Drammen havn som ikke klarer å ta unna og da finner de alternative løsninger. At leverandøren finner underleverandører som er useriøse er synd, men ikke første gang i historien at det skjer.

Hear, hear!
+H+

mrdain

Bør ikke komme som noen overraskelse for Tesla dersom det du sier om at Drammen havn ikke kan ta i mot flere biler. Og her kommer problemet med at de skal stresse alle 2000 bilene inn de siste ukene av kvartalet. Det har stått ferdigproduserte biler i statene fra tidlig januar som de kunne sendt over jevnt og trutt.
(Og selv om det er underleverandøren som har fucka opp transportmessig i akkurat denne situasjonen med bilfrakterne, så er det Teslas ansvar å sørge for at bilene våre kommer frem som de skal)

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

pers1

Ser ut som god plass på Drammen havn på bilkaien
Du kan ikke vise dette vedlegget.
2021 Model 3 Pearl White LR AWD E3D, FSD & 19". SERE9TY
VW e-Golf ( 07.12.18 -)
VW e-Golf (19.03.15 - 07.12.18)
Tidligere Tesla'r Model S 75D AP1.0, 90D AP2.0 og TM X 100DMCU2 HW3 & FSD

Musk

Min fars grå model s skulle fraktes opp med truck fra Sverige på fredag. 4 trucker som kjørte opp den dagen, der det kun er en grå model s på de 2 bildene, så tipper det større en 50% sannsynlighet for at det er den. Noen som vet hvor de bilene som var i kollisjon står? Evnt hva kan man forvente som kompensasjon?

lightningii

Final invoice mottatt i dag. Står levering 31.03 noe som er helligdag  :o
Det lukter levering etter påske dette..men iom at bilen ble bekreftet 17.12.17
Så har jeg ikke så mye å klage på  :-X men håper at den blir levert før påske  8)

Holraven

Sitat fra: lightningii på lørdag 10. mars 2018, klokken 10:35

Dato på Final Invoice er bare *smatt* og tommelen i været  :+1:. Nærare dato får du nok i løpet av dei neste to vekene.
+H+

trrunde

Fikk telefon fra delivery idag  :) levering på tirsdag klokken 10 på Forus.

razeac

Råde

Sitat fra: Holraven på lørdag 10. mars 2018, klokken 14:19
Sitat fra: lightningii på lørdag 10. mars 2018, klokken 10:35
Dato på Final Invoice er bare *smatt* og tommelen i været  :+1:. Nærare dato får du nok i løpet av dei neste to vekene.
Opplevde ikke å få kreditnota på depositum forrige gang men fikk det nå. Ikke fått final invoice enda. Har andre fått kreditnota først?
e-Golf | X75D

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA