Hva er din estimerte leveringsdato på e-Golf FL?

Startet av Bjarkaffi, torsdag 16. november 2017, klokken 22:36

« forrige - neste »

Apache

Jeg bestilte min full spækket uten dynamiske baklys og mobil "dill dall" slutten av september. Var innom i dag og hade jeg bestilt i dag så var det 11 måneders ventetid nå.

Amatøren

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Bjarkaffi

Sitat fra: Àpache på torsdag 23. november 2017, klokken 17:37
Jeg bestilte min full spækket uten dynamiske baklys og mobil "dill dall" slutten av september. Var innom i dag og hade jeg bestilt i dag så var det 11 måneders ventetid nå.

Når får du din?

Apache

Bestilte 30/9 og estimert mars/april.
Selger sa at 1. oktober da bomprisene i Oslo gikk opp så stod folk foran ingangsdøra og hadde travelt med å bestille en ny e-golf  :laugh:

AAB26

Bestilte 21 juli, med active info og dynamiske baklykter. Produksjon neste uke. :+1:

Bjarkaffi

Sitat fra: Alexander84 på lørdag 25. november 2017, klokken 17:42
Bestilte 21 juli, med active info og dynamiske baklykter. Produksjon neste uke. :+1:

Jeg hadde sinsykt lyst på de baklyktene men ventetiden ble for lang. AID derimot er must!

alek th

AAB26

Sitat fra: Bjarkaffi på lørdag 25. november 2017, klokken 17:51

Jeg hadde sinsykt lyst på de baklyktene men ventetiden ble for lang. AID derimot er must!

Trodde de hadde løst leveringsproblemene på disse, jeg la til baklyktene i oktober, og fikk alikevel samme uke som ble forespeilet i juli. En annen som selger hadde solgt til uken før meg, la også til lyktene, og den tror jeg blir levert i disse dager. Så da er det tydeligvis veldig bingo...

Bjarkaffi

Sitat fra: Alexander84 på mandag 27. november 2017, klokken 08:14

Trodde de hadde løst leveringsproblemene på denne, jeg la til baklyktene i oktober, og fikk alikevel samme uke som ble forespeilet i juli. En annen som selger hadde solgt til uken før meg, la også til lyktene, og den tror jeg blir levert i disse dager. Så da er det tydeligvis veldig bingo...

Frister veldig og ringe til selger for å høre om han kan legge det til. Men jeg tør liksom ikke helt gamble på det heller. Plutselig tar det 2 uker lenger.

Får håpe noen kjøper over nyttår og poster her så de kan si om det fortsatt er problemer med disse.
Hvor lenge før produksjon kan man endre bilen?

AAB26

Sitat fra: Bjarkaffi på mandag 27. november 2017, klokken 08:21
Sitat fra: Alexander84 på mandag 27. november 2017, klokken 08:14

Trodde de hadde løst leveringsproblemene på denne, jeg la til baklyktene i oktober, og fikk alikevel samme uke som ble forespeilet i juli. En annen som selger hadde solgt til uken før meg, la også til lyktene, og den tror jeg blir levert i disse dager. Så da er det tydeligvis veldig bingo...

Frister veldig og ringe til selger for å høre om han kan legge det til. Men jeg tør liksom ikke helt gamble på det heller. Plutselig tar det 2 uker lenger.

Får håpe noen kjøper over nyttår og poster her så de kan si om det fortsatt er problemer med disse.
Hvor lenge før produksjon kan man endre bilen?

Selger sa at de låser "design" fire-fem uker før produksjon. Jeg la lyktene til i midten av oktober og ca to uker etter dette fikk jeg produksjonsuke. Jeg er veldig happy for at jeg tok lyktene med, for de er jo mye fetere enn standard.

Apache

Selgeren min sa at å legge til dynamiske baklykter ville flytte meg bakover i køen. Ville jeg ha det i ettertid så var det billigere å bestille det hos forhandler i ettertid og betale det lille ekstra. Man sparer mye på bompenger jo tidligere man får bilen. I hverfall i Oslo

Oddlef

Bestillte 18/9/17, estimert februar-mars.. har med AID, så vil tro det blir lengre..

Mobileum

Sitat fra: Oddlef på mandag 27. november 2017, klokken 18:46
Bestillte 18/9/17, estimert februar-mars.. har med AID, så vil tro det blir lengre..

Hvis du har fått estimert tid når du bestilte, så er det med AID. Det legges ikke på i ettertid. En annen ting er at den estimerte tiden du fikk, kan/vil endre seg.
Tesla S75D - ultimo 2018 - FSD

J.Lafton

Hyggelig telefon fra selger i dag. Utlevering av bilen i morgen  ;D
2019 Tesla Model 3 LR
2018 Volkswagen E Golf SOLGT
2014 Nissan Leaf Tekna SOLGT

Bjarkaffi

Sitat fra: J.Lafton på tirsdag 28. november 2017, klokken 10:55
Hyggelig telefon fra selger i dag. Utlevering av bilen i morgen  ;D

Så herlig!
Du fikk bilen bare 6 dager etter produksjon og nesten 1 måned før tiden?
Enten har selger vært pesimist eller så har de satt produksjonen i høygir :P

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA