Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kan en venn sette opp ladestasjon for meg?

Startet av aasen90, onsdag 18. oktober 2017, klokken 17:57

« forrige - neste »

diax

Sitat fra: keepitsimple på fredag 20. oktober 2017, klokken 15:33
Jeg skriver ikke at isolasjon er det eneste som skal sjekkes. Det jeg skriver er at du trenger en isolasjonsmåler. Men hvis, det er nokk for å blottlegge manglende forståelse og kunnskap, please fortell hva mer av utstyr du trenger.

Det er jo du som hevder å kunne dette så fortell gjerne :) Hva gjør du med isolasjonstesteren?
Er det andre ting å ta hensyn til om du feks skal legge opp til lading i garasjen? Dimensjonering?
Ja, - det er retoriske spørsmål.

jche

tesla skal de ha, men å bruke noen tusenlapper på elektriker blir for dyrt. Rare greier...

Ingeniøren

Sitat fra: jche på fredag 20. oktober 2017, klokken 19:04
tesla skal de ha, men å bruke noen tusenlapper på elektriker blir for dyrt. Rare greier...

Ikke så rart - kanskje derfor de har råd til en Tesla... :laugh:
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

keepitsimple

Sitat fra: jche på fredag 20. oktober 2017, klokken 19:04
tesla skal de ha, men å bruke noen tusenlapper på elektriker blir for dyrt. Rare greier...
En auktorisert elektriker gjorde alt hos meg, da jeg vil ha det i henhold. Min påæng er at det ikke er så vanskelig.

Svart arbeid og naboer, hvis du bor i leilighet er viktige argument. Så kanskje er det enklest å bare kreve auktorisert elektriker for alle.
Tesla Model S 75D - 2016 Solgt 2022
Model Y Long range - 2022

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA