Legger du inn bestilling på nye Leaf?

Startet av Gordon Retriever, ons 06. sep 2017, kl. 03:17

« forrige - neste »

snoemann

Sitat fra: Joar Øverland på søn 07. jan 2018, kl. 11:02
https://www.dropbox.com/s/eqso5k6coirq8v9/DSC_0046.JPG?dl=0

Tusen takk for at du deler!

Personlig er jeg usikker på hva jeg synes, hadde håpet at de skulle bli mindre "lyseblå" enn det ser ut på bildet, men andre bilder jeg har sett av blå styling på bakfangeren hittil har sett ok ut.

Hmm... *tenkeboks*
Nissan Leaf 30kwh Tekna 2017. I eie 2017 ->
Citroen C-Zero 2011. I eie 2013 -> 2017

Joltus

Bildet til høgre synes eg ser direkte stygt ut bak.

Den med blå list på dørene vurderer eg.

Kom plutselig på at eg kan jo bare legge ut pdf'en... hehe

https://www.dropbox.com/s/qvmcgyl2ffatc1c/Lanseringstilbud%20tilbehor%20-%20Ny%20Nissan%20LEAF.PDF?dl=0

I tilbehørslisten er det jo også noen chrome eksteriør ting man kan velge. Kanskje det er mer det du er ute etter? De finner eg ingen bilder på...

Dag_Erik

Jeg syns det ser ok ut jeg. De første bildene jeg har sett av det tilbehøret, annet enn i fully charged sin video. Takk!

Har selv bestilt en dark grey metallic accenta som skal komme i mars.
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2018 Nissan Leaf 40Kwh

Joltus

I mars faktisk.... Det høres jo litt kjipt ut for alle oss som bestilte LE....

Dag_Erik

Starter ikke levering av de bilene fra februar da?

Dette var en bil de hadde i bestilling, så jeg kastet meg på. Selger sa at Nissan's regnskapsår slutter Q1, 31.03, så
de ville få ut så mange biler som mulig. Men jeg tror det ikke før jeg ser det ;D
2019 Tesla Model 3 LR AWD
2018 Nissan Leaf 40Kwh

Bondeknøl

Har også hørt noe rykter om at Nissan sitt regnskapsår slutter i mars og at de er gira på å få ut så mange biler som mulig før 31.mars. Så er jo spørsmålet om bilen bare må være produsert før fristen, eller om den må være levert til importørene.
Om den blir levert i mars så er jo ikke det kjipt for oss som har bestilt LE. Forventer vi den før det?
Tror vi bør være fornøyde om vi får den før mai, særlig når vi ser hvordan andre sliter med å få ferdig nye modeller.

Joltus

Neida, det høres bare litt rart ut at de har hatt en bestilling på en accent som skulle leveres før LE modellene, som jo var de eneste som gikk an å bestille i mange måneder....

Eg forventer faktisk å få min LE før alle de som bestilte når man kunne bestille tekna, accent osv. Det var jo litt av tingen med LE i mine øyne.

mizzle

Ikke umulig at det er noen forhandlere som har fått forhåndsbestilt noen modeller men disse kommer nok ikke fra fabrikken i England siden den først startet opp i Desember 2017.

Men er enig med Joar, hvis det er kunder som får bilene sine før vi som har bestilt LE har Nissan virkelig gått på en blemme. Skulle gjerne hatt Tekna med tanke på hvor liten prisforskjell det er mellom den og LE.

elhansen

Jeg har fått bekreftet utlevering av  min LE 14 mars.

Joltus

Sitat fra: mizzle på man 08. jan 2018, kl. 14:04
Ikke umulig at det er noen forhandlere som har fått forhåndsbestilt noen modeller men disse kommer nok ikke fra fabrikken i England siden den først startet opp i Desember 2017.
Ja det var jo snakk om noen leafer beregnet for andre land i europa og en stund. Med litt andre lykter etc.

Zuexi

Sitat fra: Joar Øverland på man 08. jan 2018, kl. 14:52
Sitat fra: mizzle på man 08. jan 2018, kl. 14:04
Ja det var jo snakk om noen leafer beregnet for andre land i europa og en stund. Med litt andre lykter etc.
Jeg fikk tilbud om en N-connecta med delskinn og halogen lykter med levering i Mars/April.

Trond.m

Sitat fra: Frissy på man 08. jan 2018, kl. 14:32
Estimert levering må det vel være ? Det er vel ingen som kan bekrefte leveringsdato lenge før bilen kommer til landet.  Generelt synes jeg Nissan er dårlige i å gi informasjon om produksjon og estimert leveringsuke, i motsetning til BMW hvor de oppgir dette rett etter bestilling.

Joltus

Men BMW gjorde vel ikke det før produksjonen var igang og levering startet?

Vil tro nissan vil gjøre dette når de er igang med ordinære leveringer.

elhansen

Sitat fra: TM på man 08. jan 2018, kl. 17:37
Sitat fra: Frissy på man 08. jan 2018, kl. 14:32
Estimert levering må det vel være ? Det er vel ingen som kan bekrefte leveringsdato lenge før bilen kommer til landet.  Generelt synes jeg Nissan er dårlige i å gi informasjon om produksjon og estimert leveringsuke, i motsetning til BMW hvor de oppgir dette rett etter bestilling.

Levrandør ringte ens ærend og fortalte at levering ble 14 mars men om det er riktig vet jeg ikke. Men jeg spurte om dette var til landet eller til meg og han sa at det var til meg. Så håper dette stemmer sånn ca. Ampera-e fikk jeg jo et par dager før de sa så de hadde i hvertfall kontroll en tid før levering . Tiden vil vise. Er jo bare 2 mnd igjen så tipper de vet det ganske nøyaktig.

Trond.m

@Frissy, når skrev du kontrakt på bilen ?

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA