Legger du inn bestilling på nye Leaf?

Startet av Gordon Retriever, ons 06. sep 2017, kl. 03:17

« forrige - neste »

elhansen

Sitat fra: TM på man 08. jan 2018, kl. 19:51
@Frissy, når skrev du kontrakt på bilen ?
Har ikke kontrakten her så nøyaktig dato husker jeg ikke i farten, men jeg var der dag 2 som det gikk å bestille.

Joltus

Det var LE ja.

Når startet mulighetene for å bestille? 

Trond.m

Sitat fra: Joar Øverland på man 08. jan 2018, kl. 20:44
Det var LE ja.

Når startet mulighetene for å bestille?
Mener det var 4.september.

Odd Knutsen

Bestile Ampra e 09.11.2016. Forstod i september 2017 at verken PSA eller GM hadde noe ønske om at dette skulle bli noen suksess i Europa. Veldig synd for Opel og ikke minst forhandlerne. Jeg ringte derfor min Nissan forhandler og meldte interesse for nye Leaf. Den har riktignok "bare" 40 kw batteri, men vil fungere til det meste av vår normale bilbruk (til og fra jobb og hytte uten mellomladig. I tillegg har den noen egenskaper som jeg savnet på Opel`n: Større bagasjeplass, Adaptiv cruise controll og ikke minst varmepumpe!  Så når meldingen kom fra Opel om antatt leveringstid sept. 2018 og 60.000 i prisøkning, ble min kontrakt terminert. Nissan antydet i november levering ca. 23. februar, og nå står Leaf LE allerede på båten fra England og forhanler forventer levering til meg tidlig i februar. (før planlagt, som normalt fra Nissan :-) . GLEDER MEG! :+1:
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

steffeo

Så kuult at de kommer allerede!

Jeg var veldig sent ute med å bestille, så jeg får ikke før i August; men er veldig spent på testene og erfaringene som kommer fremover nå som man har tilgang til produksjonsbiler.

svmell

Sitat fra: Odd Knutsen på ons 24. jan 2018, kl. 11:04
Nissan antydet i november levering ca. 23. februar, og nå står Leaf LE allerede på båten fra England og forhanler forventer levering til meg tidlig i februar. (før planlagt, som normalt fra Nissan :-) . GLEDER MEG! :+1:

Når skrev du kontrakt, og bestilte du med eller uten LED lys?
Jeg hadde og kontrakt på Opel AE, men bestilte heller Leaf LE med LED i midten av NOV.

Beckern

Sitat fra: svmell på ons 24. jan 2018, kl. 12:17

Når skrev du kontrakt, og bestilte du med eller uten LED lys?
Jeg hadde og kontrakt på Opel AE, men bestilte heller Leaf LE med LED i midten av NOV.

Ja det var raskt. Bestillte også i Nov. med lev i Mai.

Joltus

Han skriver vel september, så var nok tidlig ute.

Odd Knutsen

Ringte min Nissan-forhandler i slutten av sept. Da hadde de nettopp lagt inn bestilling på sine 4 første biler, uten at de hadde navngitte kjøpere på alle. Dersom jeg ønsket å stå som kjøper, så var det OK for forhandler :-) Selve kontrakten ble ikke skrevet før i november, korrigert til også å få med skvett"lapper" 06.12. Spec. på LE varianten tilsier full LED foran og bak.
Kontrakt AE 09.11.2016.
Nissan Leaf Tekna 2014 tilbakelevert etter lease 02.04.17.
Fosil historie: Mange MB, Opel, Golf

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA