Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stengte ladestasjoner på Helsfyr-Ensjø-Hasle

Startet av Kilo, torsdag 17. august 2017, klokken 23:32

« forrige - neste »

Kilo

Jeg pleier å lade bilen min på en av ladestasjonene fra kommunen oppe i St. Jørgens vei på Hasle. For noen uker siden ble det satt opp midlertidig skilting der oppe med parkering forbudt grunnet veiarbeid. Siden da så har jeg benyttet meg av ladestasjonene enten på Helsfyr eller Ensjø. Men for en uke siden kom samme skiltingen på Ensjø og nå har det jammen meg kommet det samme på Helsfyr..

Ganske frustrerende at det er satt opp parkering forbudt-skilting på 3 områder i nærheten av hverandre hvor man kan lade elbil. Er kun der hvor det er parkering for elbil det er "veiarbeid" og i tillegg er det ingen tidsbegrensning på skiltene så selv om man parkerer på natta kan man risikere å bli bøtelagt/tauet bort. Finner heller ingen informasjon om dette på kommunens sider og er umulig å vite hvor lenge denne skiltingen skal vare. Har heller ikke sett noen form for veiarbeid på de tre-fire ukene det har vært skiltet på Hasle.

Noen som vet hva kommunen driver med her?

elekTrond

Er du sikker på at det er kommunen som driver på der? Kanskje det er tre medlemmer av Pirayaklubben som har fått seg elbil og har ordnet seg sine egne, private ladeplasser? :P
'13 Mjau

Kilo

Er i hvert fall kommunal skilting, men virker veldig snodig hele greia ja..

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA