Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering oktober - november 2017

Startet av Tuten, tirsdag 01. august 2017, klokken 15:54

« forrige - neste »

Øggen

Stola ikkje på MyTesla. Spekka ny bil og fikk VIN dagen etter auto-bekreftelse, altså 01.08. Har stått at den e i planlegging av produksjon siden det. Levering okt-nov.
3 dager etter mitt VIN, fikk en kompis VIN som va 1488 nr høyere. Gis VIN i fast system eller vilkårlig?
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Nasatech

Vilkårlig. Altså de går oppover, men ikke sekvensielt. De er litt random.

Somni

Bekreftet 15.08 og fikk sen november tidlig desember.
Kan ikke alle legge inn bestillingen her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1XZiDkogRyBqHMEnlWJT4HA8BKxYjR5J-z5TPikra8gQ/edit#gid=1092942594
Blir mye lettere å følge med da :)
E-Golf 2016 - 15.08.15
TMS 75D - 22.11.17

SupaJay

Sitat fra: brunost på mandag 07. august 2017, klokken 08:52
Sitat fra: Nasatech på mandag 07. august 2017, klokken 07:37
Sitat fra: brunost på mandag 07. august 2017, klokken 06:07
Sitat fra: Tuten på fredag 04. august 2017, klokken 09:39
Noen som har noen navn på kjente båter Tesla benytter seg av for å frakte biler til Europa? Tysla og Tamerlane er vel uaktuelle nå, eller rekker de tilbake til neste runde?

Min (bekreftet 20. Juni) er på Talisman fra Long Beach (vestkysten) med eta Zeebrugge 1. Sep.

Vet du at den er på denne eller tipper du at den er på denne?

Umulig å være 100% sikker, men DS ga meg beskjed 2. august at bilen min stod på kaia på vestkysten (Long Beach) og gikk på båt VELDIG snart. Eneste båten som gikk "veldig snart" er Talisman som la fra kai samme dag (2. aug). Neste båt gikk 10 dager senere ca. Iom at de også fortsatt estimerte utlevering første halvdel av September så må det nesten være denne tenker jeg.

Don't hold your breath I have been told my car is in Baltimore since end July and was told then the car will be on a boat "very soon" ever since then, and same story today when I called, "will be on a boat very soon"

Nasatech

Svigerfar bestilte S75 7. juni og den kommer til Norge 1. september (fikk vi vite i dag). Den var på båt nå. Rett utenfor Island.

jazzwheel

Jeg bekreftet en 75D 1. august og fikk da sent oktober - november. I dag ble den endret til sent september - oktober. Flere enn meg som har fått den fremskyndet en måned? VIN213xxx

M@rtin

S75 her, låst 11. august. Fortsatt november/tidlig desember. VIN215xxx.

Martin
2024 Polestar 2 LRDM PP, †2021 Mercedes EQC, †2019 Tesla M3LR, †2017 Tesla MS75, †2016 Mercedes B250e, †2016 VW E-Up, †2015 Mitsubishi Miev

alagerqv

Bestilte 7 august, bekreftet 13, fikk oppgitt levering sent i oktober - november.


Sent from my iPhone using Tapatalk

oleredv

Sitat fra: jazzwheel på fredag 18. august 2017, klokken 00:47
Jeg bekreftet en 75D 1. august og fikk da sent oktober - november. I dag ble den endret til sent september - oktober. Flere enn meg som har fått den fremskyndet en måned? VIN213xxx
Bekrefta også min 75D 01.08 (VIN 213xxx), men den står fremdeles med sent i oktober - november som beregna levering. Bilen må jo vere på båt no om du skal ha sjans for utlevering i september.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

-Xee-

Sitat fra: jazzwheel på fredag 18. august 2017, klokken 00:47
Jeg bekreftet en 75D 1. august og fikk da sent oktober - november. I dag ble den endret til sent september - oktober. Flere enn meg som har fått den fremskyndet en måned? VIN213xxx

Samme her. Bekreftet S75D den 31. juli. Det stod opprinnelig sen november-tidlig desember. Endret seg deretter til sen oktober-tidlig november.

Sjekket i dag og den har fremskyndet til sen september-tidlig oktober. Vi. 213***.

Dersom dette er realistisk så er det jo en svært god nyhet, men har mine tvil om MyTesla infoen. Du får si ifra dersom du får noe mer info :)

Thomas Longva

Bekreftet TMS75D, 27.07 Levering "October - Early November" Vin 212*

steam

Sitat fra: -Xee- på fredag 18. august 2017, klokken 12:55
Sitat fra: jazzwheel på fredag 18. august 2017, klokken 00:47
Jeg bekreftet en 75D 1. august og fikk da sent oktober - november. I dag ble den endret til sent september - oktober. Flere enn meg som har fått den fremskyndet en måned? VIN213xxx

Samme her. Bekreftet S75D den 31. juli. Det stod opprinnelig sen november-tidlig desember. Endret seg deretter til sen oktober-tidlig november.

Sjekket i dag og den har fremskyndet til sen september-tidlig oktober. Vi. 213***.

Dersom dette er realistisk så er det jo en svært god nyhet, men har mine tvil om MyTesla infoen. Du får si ifra dersom du får noe mer info :)

Damn. Jeg gjorde det samme som deg. 75D. Bekreftet 31.07. VIN: 213***.

Hos meg står det fortsatt oktober-tidlig november.

Du hvilke tilvalg har du?
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

-Xee-

Sitat fra: steam på lørdag 19. august 2017, klokken 11:53
Sitat fra: -Xee- på fredag 18. august 2017, klokken 12:55
Sitat fra: jazzwheel på fredag 18. august 2017, klokken 00:47
Jeg bekreftet en 75D 1. august og fikk da sent oktober - november. I dag ble den endret til sent september - oktober. Flere enn meg som har fått den fremskyndet en måned? VIN213xxx

Samme her. Bekreftet S75D den 31. juli. Det stod opprinnelig sen november-tidlig desember. Endret seg deretter til sen oktober-tidlig november.

Sjekket i dag og den har fremskyndet til sen september-tidlig oktober. Vi. 213***.

Dersom dette er realistisk så er det jo en svært god nyhet, men har mine tvil om MyTesla infoen. Du får si ifra dersom du får noe mer info :)

Damn. Jeg gjorde det samme som deg. 75D. Bekreftet 31.07. VIN: 213***.

Hos meg står det fortsatt oktober-tidlig november.

Du hvilke tilvalg har du?

Premiumpakke, AP, FSD, glasstak, blå, delskinn.

brunost

Sitat fra: SupaJay på torsdag 17. august 2017, klokken 14:18
Sitat fra: brunost på mandag 07. august 2017, klokken 08:52
Sitat fra: Nasatech på mandag 07. august 2017, klokken 07:37
Sitat fra: brunost på mandag 07. august 2017, klokken 06:07
Sitat fra: Tuten på fredag 04. august 2017, klokken 09:39
Noen som har noen navn på kjente båter Tesla benytter seg av for å frakte biler til Europa? Tysla og Tamerlane er vel uaktuelle nå, eller rekker de tilbake til neste runde?

Min (bekreftet 20. Juni) er på Talisman fra Long Beach (vestkysten) med eta Zeebrugge 1. Sep.

Vet du at den er på denne eller tipper du at den er på denne?

Umulig å være 100% sikker, men DS ga meg beskjed 2. august at bilen min stod på kaia på vestkysten (Long Beach) og gikk på båt VELDIG snart. Eneste båten som gikk "veldig snart" er Talisman som la fra kai samme dag (2. aug). Neste båt gikk 10 dager senere ca. Iom at de også fortsatt estimerte utlevering første halvdel av September så må det nesten være denne tenker jeg.

Don't hold your breath I have been told my car is in Baltimore since end July and was told then the car will be on a boat "very soon" ever since then, and same story today when I called, "will be on a boat very soon"

Jepp, du har rett. DS sier den fortsatt er på kai i USA. Bare å glemme hele mytela statusene og spekulasjonene. Vente på tlf er nok eneste som funker, alt annet blir bare en stor skuffelse.

steam

Sitat fra: -Xee- på lørdag 19. august 2017, klokken 16:42
Sitat fra: steam på lørdag 19. august 2017, klokken 11:53
Sitat fra: -Xee- på fredag 18. august 2017, klokken 12:55
Sitat fra: jazzwheel på fredag 18. august 2017, klokken 00:47
Jeg bekreftet en 75D 1. august og fikk da sent oktober - november. I dag ble den endret til sent september - oktober. Flere enn meg som har fått den fremskyndet en måned? VIN213xxx

Samme her. Bekreftet S75D den 31. juli. Det stod opprinnelig sen november-tidlig desember. Endret seg deretter til sen oktober-tidlig november.

Sjekket i dag og den har fremskyndet til sen september-tidlig oktober. Vi. 213***.

Dersom dette er realistisk så er det jo en svært god nyhet, men har mine tvil om MyTesla infoen. Du får si ifra dersom du får noe mer info :)

Damn. Jeg gjorde det samme som deg. 75D. Bekreftet 31.07. VIN: 213***.

Hos meg står det fortsatt oktober-tidlig november.

Du hvilke tilvalg har du?

Premiumpakke, AP, FSD, glasstak, blå, delskinn.
Jeg har:
Premiumpakke, AP, FSD, glasstak, sort, sort skinn.

Jeg vil ha bilen min like tidlig som din haha
Model S 75D 24. oktober 2017
- Premium, Luft, Glasstak, Skinn, Karbon, EAP, FSD

Reservasjon Modell 3 01.04.2016 04:40

- Jeg kan ingenting om bil

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA