Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hyundai KONA

Startet av terjewa, torsdag 13. juli 2017, klokken 13:39

« forrige - neste »

terjewa

Takk for din interesse for den helt nye KONA by Hyundai. Vi vil sørge for at du holdes informert om nyheter som omhandler denne spennende modellen og at du blir kontaktet av din lokale Hyundai-forhandler så snart de første prisene foreligger. Vi antar at prisene vil være på plass i løpet av august/september 2017. Pris på KONA electric kommer først i 2018.

Ditt kønummer: xxx
Ved å melde din interesse for KONA by Hyundai, har du fått tildelt et kønummer.

Hvis du på et senere tidspunkt ønsker å legge inn en reservasjon/bestilling på KONA, har du med dette kønummeret sikret din plass for levering av bil. Kønummeret er på ingen måte bindende og du kan når som helst melde deg av denne listen. Levering av bil vil være avhengig av dine ønsker om utsyr og spesifikasjoner og fabrikkens produksjon.


Med vennlig hilsen
Hyundai Norge

terjewa

blir spennende å se hva slags pris de kommer ut med :) i 2018.

tuono

Har allerede fått tilbud tilsendt fra en forhandler sørpå. Bare ved å tegne meg på Hyundais informasjonsside om Kona.
350 000 inkl. vinterdekk.


Trond.m

Sitat fra: tuono på torsdag 13. juli 2017, klokken 13:51
Har allerede fått tilbud tilsendt fra en forhandler sørpå. Bare ved å tegne meg på Hyundais informasjonsside om Kona.
350 000 inkl. vinterdekk.
Den prisen er basert på ren gjetting. Jeg fikk tilbud på 380 inkl. metallic og vinterdekk.

larsif

Da bør vel Hyundai forumet deles slik at det som omhandler Kona
ikke blir i Ioniq tråden

Elmo

Jeg har også fått tilbud på 350' inkl. metallic og vinterdekk. Men med manglende info om vilkår for evt. avbestilling og ikke noe antydning om leveransetidspunkt så har jeg så langt ikke slått til.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Jørgen von Schnellfahrer

#6
350 her også. Men må prøvesitte først. Fossil varianten (bensin) kommer visst til forhandlere rundt oktober .
Kia Soul EV Exclusive 2016 grå

Gordon Retriever

Sitat fra: larsif på torsdag 13. juli 2017, klokken 16:44
Da bør vel Hyundai forumet deles slik at det som omhandler Kona
ikke blir i Ioniq tråden

Jeg stilte spørsmålet for nesten en måned siden.  Hittil har 4 (fire) personer funnet temaet interessant nok til å svare på avstemmingen:

Eget delforum for Hyundai Kona?

Jørgen von Schnellfahrer

Kia Soul EV Exclusive 2016 grå

Elmo

#9
Sitat fra: Gordon Retriever på torsdag 13. juli 2017, klokken 21:09
Hittil har 4 (fire) personer funnet temaet interessant nok til å svare på avstemmingen:

Avstemning er ingen vits. Det kommer når Forum-admin finner tid, og det tror jeg er snart.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Carkub

Litt OT, men hvordan stemmer man?
Audi e-tron levert mai 2019, egenspesifisert
Kia e-Niro "i familien" levert mai 2019

Gordon Retriever

Sitat fra: Elmo på torsdag 13. juli 2017, klokken 21:20
Avstemning er ingen vits. Det kommer når Forum-admin finner tid, og det tror jeg er snart.

PS: Jeg uthevet "n" over, fordi Avstemming er noe helt annet enn Avstemning ;)

Tråden var laget for å lodde interessen for den nye Hyundaien - og dermed også gi en pekepinn til den som oppretter nye delfora.

Å pirke på mine skrive- og tastefeil ser jeg ikke hensikten med.

Elmo

Sitat fra: Gordon Retriever på torsdag 13. juli 2017, klokken 22:20
Tråden var laget for å lodde interessen for den nye Hyundaien - og dermed også gi en pekepinn til den som oppretter nye delfora.
Jeg forstod det, men som du ser fungerte fremgangsmåten min bedre for nå har ForumAdmin opprettet Kona delforum allerede :D ;)

Sitat fra: Gordon Retriever på torsdag 13. juli 2017, klokken 22:20
Å pirke på mine skrive- og tastefeil ser jeg ikke hensikten med.
Sorry, det var ikke meningen å "mobbe" deg. Bare at jeg selv er vel mye interessert i ord slike små stavingsforskjeller som gir stor meningsforskjell.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

tuono

Sitat fra: TM på torsdag 13. juli 2017, klokken 16:24
Sitat fra: tuono på torsdag 13. juli 2017, klokken 13:51
Har allerede fått tilbud tilsendt fra en forhandler sørpå. Bare ved å tegne meg på Hyundais informasjonsside om Kona.
350 000 inkl. vinterdekk.
Den prisen er basert på ren gjetting. Jeg fikk tilbud på 380 inkl. metallic og vinterdekk.

Mulig det, men hadde jeg tatt det for god fisk innen tidsfristen, så.....


tientanic

Jeg fikk samme tilbudet, men mitt med Vinterhjul 16"

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA