Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla inventorybiler

Startet av kirky, mandag 03. juli 2017, klokken 23:45

« forrige - neste »

Nasatech

Sitat fra: ludwig_holberg på torsdag 31. august 2017, klokken 14:40
Altså gjelder det tilpasset bestilling av 100D også?

Sitat fra: Nasatech på torsdag 31. august 2017, klokken 14:25
Fikk svar fra Skøyen nå. Gjelder ikke P100D. Alle andre modeller :(

Nei. Bare inventory. Og da alle modeller bortsett fra P100D.

ModelS_Oslo88

Snakket nettopp med selgeren som bekreftet at det IKKE gjelder P100D modellene, både inventory og nybestillinger.  8)

rsomby

Sitat fra: ModelS_Oslo88 på torsdag 31. august 2017, klokken 15:31
Snakket nettopp med selgeren som bekreftet at det IKKE gjelder P100D modellene, både inventory og nybestillinger.  8)

Jeg fikk nettopp 0,25% på min 100D som er i bestilling. Når den ble bestilt så var det med 1,69% men de endret på det forrige uke. I tillegg kommer prisendring på over 30.000. Bra. Men nå er jeg nervøs for at det kommer noe nytt rett etter jeg henter ut denne bilen. For et år siden tok jeg ut en 90D og uken etter kom AP2 :-(

Vader

0,25% på ny 100D bil ?


Sitat fra: rsomby på torsdag 31. august 2017, klokken 15:57
Sitat fra: ModelS_Oslo88 på torsdag 31. august 2017, klokken 15:31
Snakket nettopp med selgeren som bekreftet at det IKKE gjelder P100D modellene, både inventory og nybestillinger.  8)

Jeg fikk nettopp 0,25% på min 100D som er i bestilling. Når den ble bestilt så var det med 1,69% men de endret på det forrige uke. I tillegg kommer prisendring på over 30.000. Bra. Men nå er jeg nervøs for at det kommer noe nytt rett etter jeg henter ut denne bilen. For et år siden tok jeg ut en 90D og uken etter kom AP2 :-(

nivve

Det har jo allerede kommet noe nytt, nemlig en hardwareoppgradering av AP 2.0. Ingen av inventorybilene har dette.

Man velger dermed en "utdatert" (jeg velger gåseøyne, fordi Tesla selv sier 2.0 er nok) bil ved å kjøpe til 0,25 % nå.

Min første Tesla (S85) kom rett før AWD og autopilot.
Min andre Tesla var en av de siste før premiumsetene ble standard.
Min tredje Tesla blir levert etter at AP 2.5 har kommet.

...sånn tror jeg det vil være hver gang.. :-D

TeslaModelX

Sitat fra: nivve på torsdag 31. august 2017, klokken 19:32
Det har jo allerede kommet noe nytt, nemlig en hardwareoppgradering av AP 2.0. Ingen av inventorybilene har dette.

Man velger dermed en "utdatert" (jeg velger gåseøyne, fordi Tesla selv sier 2.0 er nok) bil ved å kjøpe til 0,25 % nå.

Min første Tesla (S85) kom rett før AWD og autopilot.
Min andre Tesla var en av de siste før premiumsetene ble standard.
Min tredje Tesla blir levert etter at AP 2.5 har kommet.

...sånn tror jeg det vil være hver gang.. :-D

Nye bestillinger får vel 2.5? Står APH2 på min selvom jeg bestilte i forrige uke. Men jeg ser flere som skriver at dette endres etterhvert, ikke vet jeg.

nivve

Sitat fra: ModelS på torsdag 31. august 2017, klokken 19:43
Nye bestillinger får vel 2.5? Står APH2 på min selvom jeg bestilte i forrige uke. Men jeg ser flere som skriver at dette endres etterhvert, ikke vet jeg.

Ja, sannsynligvis på nye bestillinger. Men får man fortsatt 0,25 % på nye bestillinger? Er det ikke kun inventory som leveres innen 30. september? Det var det jeg mente med å kjøpe til 0,25 % nå :-)

TeslaModelX

Sitat fra: nivve på torsdag 31. august 2017, klokken 19:54
Sitat fra: ModelS på torsdag 31. august 2017, klokken 19:43
Nye bestillinger får vel 2.5? Står APH2 på min selvom jeg bestilte i forrige uke. Men jeg ser flere som skriver at dette endres etterhvert, ikke vet jeg.

Ja, sannsynligvis på nye bestillinger. Men får man fortsatt 0,25 % på nye bestillinger? Er det ikke kun inventory som leveres innen 30. september? Det var det jeg mente med å kjøpe til 0,25 % nå :-)

75 -modellene har 0.25% rente ved bestilling. Går ut ifra at dette også gjelder selv om den ikke blir levert innen utgangen av September.

BMW850

P85 delfin-grå, sort performance-interiør, grå 21", dobbeltlader.

kraez

Er det vanlig at denne viser over 190 biler for norge?

http://www.itanywhere.no/inventory.php?land=no&sort=1&d=n

Og hvordan leses denne tabellen mtp pris og rabatt, skal rabatten trekkes fra prisen en ser?


Model X100D - November 2017

Nasatech

Sitat fra: kraez på torsdag 14. september 2017, klokken 13:08
Er det vanlig at denne viser over 190 biler for norge?

http://www.itanywhere.no/inventory.php?land=no&sort=1&d=n

Og hvordan leses denne tabellen mtp pris og rabatt, skal rabatten trekkes fra prisen en ser?

Ja. Rabatten er med i prisen, men man kan trekke fra 8.000 på referral.

Var egentlig bare 10 biler der og det er det som vises på Tesla sine sider, men jeg fant en annen måte å spørre på og får da også alle avbestilte biler med i oppsette

kraez

Antar at det er du som  har laget scriptet Nasatech, men etter svaret ditt forstår jeg likevell ikke "Pris" og "Rabatt" kolonnene.

En X75D ligger inne med pris 765.550 og rabatt 76.555, og følger jeg VIN linken https://www.tesla.com/no_NO/new/5YJXCCE27HF063482
viser den bilpris kr. 694.195. Som blir sånn nesten Pris minus rabatt. (+vrakpant?)

Model X100D - November 2017

Nasatech

Sitat fra: kraez på torsdag 14. september 2017, klokken 16:29
Antar at det er du som  har laget scriptet Nasatech, men etter svaret ditt forstår jeg likevell ikke "Pris" og "Rabatt" kolonnene.

En X75D ligger inne med pris 765.550 og rabatt 76.555, og følger jeg VIN linken https://www.tesla.com/no_NO/new/5YJXCCE27HF063482
viser den bilpris kr. 694.195. Som blir sånn nesten Pris minus rabatt. (+vrakpant?)

Ja, stemmer. Beklager. Henter priser fra to forskjellige kilder og de er ikke helt like. Endret dette i dag (var da alle de nye kom inn) og kan være de andre prisene ikke er trukket fra rabatten. Skal se på det etterpå.

Jeg gjør endringer hver dag på siden og tar imot forlag. Ting jeg skal ha med er e-post varsel når biler man ser etter kommer inn og forskjellige filtere som man kan sette på visningen.

Nasatech

Da er alle prisene i listen fratrukket rabatten. Går de inn på linken for referral først så vil den være 8.000 lavere når du går inn på linkene til bilene.

Viking800

Haha, se hvem som er ute med litt markedsføring.... artig! ;)


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA