Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Boks til ladepistol, låsbar

Startet av ZOE, onsdag 25. januar 2017, klokken 18:12

« forrige - neste »

ZOE

Jeg har en ladestasjon (22kW) på jobb med fast kabel, laderen er montert på innsiden av et nettinggjerde og jeg har bilen stående på andre siden.
Jeg skulle hatt tak i en enkel og vannbeskyttet måte å oppbevare ladepistolen når jeg ikke er på jobb..

Noen tips? Postkasse med hengelås er det åpenbare valget, men jeg synes det er litt unødvendig stort og egentlig er de ganske dyre.

Det beste hadde vært en form for låsbart skap der jeg kunne sette pistolen inn på høykant ned kabelen rett nedover..Jeg vurderte et pengeskrin, men de er kanskje litt for små?
Skapet skal henge på gjerdet.

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA