Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

carnet

Startet av aageaasved, torsdag 22. september 2016, klokken 14:30

« forrige - neste »

sveander

Kundeservice Møller <kundeservice@moller.no>
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

Elmo

Jeg sendte klage og sa at jeg syns det er  for ustabilt/uferdig produkt til at de kan ta betalt, men fikk ikke spor av respons.
Men jeg har nok ikke klaget nok underveis. Bare rister oppgitt på hodet når den ikke fungerer, akkurat som jeg gjør av funksjonaliteten på knappene i varme/AC systemet
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

aageaasved

tok 4 uker til meg før svar

sveander

Jeg sendt purring i dag. Det er 6 uker siden jeg meldt mitt problem. Erremuli
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

cmniels

Jeg sendte også mail, fikk svar at de måtte sende en søknad ned til fabrikken i Tyskland????????? for å få ett års forlengelse av avtalen free of charge. Det tar vistnok 14 dager før de får vite om "søknaden har gått igjennom". Har de ingen råderett over egne kunder her hos Møller i Norge, dette virker veldig spesielt.

Det som er mest spesielt er at tilsynelatende alle her på forumet får forskjellig svar fra Møller. Det vitner om en kundeservice som ikke akkurat er strømlinjeformet.

Elmo

Sitat fra: cmniels på torsdag 03. mai 2018, klokken 13:29
Det som er mest spesielt er at tilsynelatende alle her på forumet får forskjellig svar fra Møller.
Eller ikke svar overhodet - som meg >:(
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

sveander

Da ble det en klassisk løsning for meg. Et år ekstra gratis tilgang. Ja ja
Tidligere 2 x Buddy. Nå E-UP
Får snart en Skoda Enyaq

cmniels

Samme på meg. Klassisk løsning, enda ett år til gratis. Men, det skulle bare mangle så dårlig dette har fungert.

kentsj

Det har blitt nevnt en sikring man kan ta ut for å resette Car-net, men jeg finner ikke innlegget (ene) som forteller hvilken sikring og heller ikke om det er en eller annen prosedyre man skal følge.
Kan en av våre velinformerte medlemmer poste dette?

Er det forøvrig noen som har fått Car-net til å funger jevnt i det hele tatt?

Vi har hatt E-up siden 2014, og i perioder har Car-net fungert OK.
Men vi har ikke fått respons fra den siden sist vinter, hverken på PC ("Datainnhenting mislykket"), eller appen ("Login function could not be performed. Please try again later.")

aageaasved

så fremt at d ikke har vært oppdatering har d fungert knirkefritt i siste 4 mnd ,fungere best i 2013 og ble verre helt til i år

epifant

Sitat fra: kentsj på lørdag 20. oktober 2018, klokken 13:55Det har blitt nevnt en sikring man kan ta ut for å resette Car-net, men jeg finner ikke innlegget (ene) som forteller hvilken sikring og heller ikke om det er en eller annen prosedyre man skal følge.



Sikring 1 :+1:
Edison's electric light did not come about from the continuous improvement of the candle

Radiobil1

Noe spesielt man bør tenke på rundt å få dette til å virke ved bruktkjøp?


Må gammel eier slettes på noe vis, før man kan registrere med ny eier?

Amatøren

Gammel eier sletter bilen fra sin Car-Net konto. Så kan han/hun slette sin Car-Net konto hvis han/hun ikke har (skal ha) flere biler med Car-Net.

VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

Radiobil1

#103
Fikk ikke dette til å spille etter kjøp av car-net abb.
Tok kontakt med helpdesk, (norske ungdommer i Hellas!) de hadde ikke noe særlig peiling på det tekniske med garmin mm. Så saken ble løftet til Tyskland.

Fikk mail tilbake om at det måtte byttes to moduler på kommunikasjonen, med melding om å ta kontakt med lokalt VW verksted. Så nå er time bestilt.

SW på Garmin er fra Q4/2013, så kommer til å be om oppdatering av den, og av kart. Så får vi se hva de får til.

hybrid88

Er det noen som vet noe mer om hva som gjøres når det er helt dødt og ikke mulig å kommunisere med bilen? 

We connect support er helt på bærtur og har bedt meg gjøre 100 ting som ikke har fungert.
Etron 55
E-golf
911 GT3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA