Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vi som venter på Ampera-e (som vi har bestilt med kontrakt)

Startet av Counterpointer, tirsdag 20. september 2016, klokken 20:47

« forrige - neste »

Trond.m

Ja, det skyldes kanskje mangel på Ampera-e nyheter, men jeg begynner å bli lei av å åpne meldinger som har 0 interesse for "vi som venter på Ampera-e".
Foreslår at dere lager en ny tråd som heter "Irrelevant informasjon om alt annet enn Ampera-e"  ;)

Counterpointer

For å være OT så gis nå tydeligvis Vin nummer ut på bilene våre.
Jeg har hvertfall fått på min.

Registrerte meg på myOpel appen, men der var det lite interessant info å hente enda.

Hvor er det en kan tracke bilen på Vin?

Trond.m

Bra.. endelig noe nyttig. Da skal jeg sjekke min også ?
Det er en tråd om instruksjonsbok.  Hvordan får man lastet ned den ?

Counterpointer

Sitat fra: TM på fredag 24. mars 2017, klokken 14:32
Det er en tråd om instruksjonsbok.  Hvordan får man lastet ned den ?
My Opel appen
Der får du instruksjonsbok uten Vin eller registrering

kammiz

Du får ikke tracket den. De aktiverer ikke Onstar før bilen skal leveres.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Hansi

De første bilene er vel på vei med båt nå?

Ser flere av de andre bilmerkene klarer å finne ut hvilke skip bilene er på, er det håp for noe lignende for Ampera-e? De første kundebilene skulle vel produseres siste uka i februar?
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

kammiz

Frakt tar jo ikke så lang tid, tviler på de er sendt enda.
Thomas Kamrud Jahnsen

Kia Soul EV Exclusive Pearl White/Electric Blue - Bestilt 15/09-14 - Levert 24/04-15
Opel Ampera-E Mineral Black - alt utstyr & kontraktsnummer #41 - Bestilt 16/09-16 - Produsert 25/02-17 - anslått leveringsdato 22/05-17

Trond.m

Fikk beskjed fra forhandler om at de har planlagt å legge meg inn i pulje 1 etter påske for link opp mot Opel Onstar  :)

Ipadjove

Er det noen som har blitt oppringt eller fått epost om VIN, status osv uten spørre selv/mase?

Counterpointer

Sitat fra: Ipadjove på fredag 24. mars 2017, klokken 16:03
Er det noen som har blitt oppringt eller fått epost om VIN, status osv uten spørre selv/mase?
Lol

Morsom du, Opelhumor

Du får ALDRI info uten å spørre!

Ipadjove

Hehe.. aldri kjøpt ny bil før, virker som 'alle' har fått bestillingsnr osv.
Får mer info når jeg bestiller en pakke til 300 kr i en nettbutikk.

...

Sitat fra: Ipadjove på fredag 24. mars 2017, klokken 17:38
Hehe.. aldri kjøpt ny bil før, virker som 'alle' har fått bestillingsnr osv.
Får mer info når jeg bestiller en pakke til 300 kr i en nettbutikk.
Sant nok, har ikke fått noe annet enn generisk info... ikke noe bestillingsnummer eller noe sånt :p

sfinxern

Kjørte nettooo en Ampera E foran meg inn mot Rema 1000 Eidsvoll. Tok noen bilder, men må endre størrelse før jeg kan legge ut.

Er det blitt mange av dem på veiene nå eller er dette noen av de aller første?
2017 Tesla Model S 75D
Bestilt 31.8.2017 - levert 4. desember
2016 BMW i3 94ah Fully Charged Protonic Blue
Produsert 26.8.2016 - levert 16.september 2016.
Min første elbil :)
Helelektrisk bilpark fra 4. desember 2017

Zuexi

Sitat fra: sfinxern på fredag 24. mars 2017, klokken 20:29
Kjørte nettooo en Ampera E foran meg inn mot Rema 1000 Eidsvoll. Tok noen bilder, men må endre størrelse før jeg kan legge ut.

Er det blitt mange av dem på veiene nå eller er dette noen av de aller første?
Har vel bare sett et bilde med prøveskilt her tidligere, så ikke akkurat flust, nei

simon.s

Sitat fra: sfinxern på fredag 24. mars 2017, klokken 20:29
Kjørte nettooo en Ampera E foran meg inn mot Rema 1000 Eidsvoll. Tok noen bilder, men må endre størrelse før jeg kan legge ut.

Er det blitt mange av dem på veiene nå eller er dette noen av de aller første?

De bildene vil vi gjerne se.
2019 Tesla Model 3 SR+
e-Golf 2018 solgt
Opel Amper-e bestilt med full pakke. KANSELERT

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA