Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått rabatt på X?

Startet av Bjoris, mandag 04. juli 2016, klokken 09:58

« forrige - neste »

Bjoris

Det begynner å bli kjent at Tesla gir rabatt på S, 35.000,-. Noen sier at det gjelder alle biler, den jeg snakket med hos Tesla sier det ikke gjelder på 60 og X så...

Der jeg lurer på er om det kan være litt forskjellig praksis ute og gå?

Epleskreller

8000,- i ververabatt er vel det eneste man får på Mod X.??
Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

KrW

Jeg spurte om det var mulig å få ververabatten etter at jeg hadde bestilt. Var jo ikke noen ververabatt de 2,5 årene jeg ventet på å bestille Model X. Var derimot en rekke prisoppganger. Fikk som svar at det ikke var noen "tilbakevirkende kraft" på ververabatten. Noen som har fått 8000 i rabatt etter bestilling?
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

detersoe

Du har ikke tapt noe på å bestille tidlig - snarere tvert imot.
I det stille er konfiguratoren endret slik at mange små valg på f eks interiør nå koster penger - f eks koster det nå mer enn kr 8 000 å endre standard interiørdetaljer til f eks Abachi. Før var det gratis. Samme er tilfelle med laderen. Nå koster det nesten 13 000 kroner å oppgradere til 16,5. Så sitt rolig i båten, og gled deg til bilen kommer:-)
US Tesla Roadster 2008, bestilt 2007, levert 2009, solgt 2010
Bestilt Tesla model X 90D

hoffa

Jeg spurte om dette ved prøvekjøring av X. Fikk til svar at dette ikke var mulig, bare den ordinære ververabatten.

Fint hvis noen som har fått vite det motsatte seier fra her....
P85 solgt
Model X P100DL mars 2017
TOCN signaturmedlem og Elbilforening medlem

afitch80

Hva? Gir Tesla kr 35.000,- i rabatt på ny Modell S? Når begynte de med det?
Begynte el-eventyret med Tesla, så innom noe tysk, men var kjapt tilbake over dammen.

KrW

Sitat fra: detersoe på mandag 04. juli 2016, klokken 10:40
Du har ikke tapt noe på å bestille tidlig - snarere tvert imot.
I det stille er konfiguratoren endret slik at mange små valg på f eks interiør nå koster penger - f eks koster det nå mer enn kr 8 000 å endre standard interiørdetaljer til f eks Abachi. Før var det gratis. Samme er tilfelle med laderen. Nå koster det nesten 13 000 kroner å oppgradere til 16,5. Så sitt rolig i båten, og gled deg til bilen kommer:-)

Sant det, nå har de byttet standardinnredning fra matt abachi-tre til mørk asketre. Da jeg så det, syntes jeg mørk asketre var finere, men innså raskt at jeg egentlig synes matt abach-tre er litt stiligere. 6400kr for å få det nå. Og oppgradert lader har også blitt med i det stille på tidlige bestillinger ja ;)
Model X 100D 2018 AP2,5-3
Model X 90D 2017 AP2 solgt
Model X 90D 2016 solgt
Automower 330X robotklipper
Leaf solgt
Model S85 (kun i to uker)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA