Ikke misforstå, ingen stor sak dette, jeg syns bare det er litt merkelig løsning og savner at de ser på Fortum sine nyere løsninger med to hurtigladere (CCS og chademo) av forskjellig fabrikat og egen dobbel type 2-ladestolpe med egne oppstillingsplasser. På disse kan man også lade med henger om det ikke er for mye annen aktivitet. Å lade med henger inni den gropa der blir håpløst.
Jeg vet at det er mange chademo-biler på veiene, og jeg vet at det finnes lange type 2 kabler, men medfølgende kabel til iallfall min bil er ikke lang nok, og jeg forstår ikke helt hvorfor valgene til BKK forsvares uavhengig av chademo eller CCS. Skal man stå en type 2 bil og en hurtigladende på samme lader med kun én oppstillingsplass tilgjengelig, så må type 2-bilen komme sist, stille seg foran den som hurtiglader, ha med ekstra lang kabel (må nok ha 10 meter) og flytte seg når den som hurtiglader er ferdig.
Menmen, så sant det er ledig på en av de tre oppstillingsplassene så går jo dette ut over chademo-bilene også, for står det en ZOE på hver side og lader semihurtig, så parkerer jeg e-Golfen min i midten og blokkerer jo da to chademo-muligheter til.