Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvem har kjørt lengst nå?

Startet av froland, onsdag 08. september 2010, klokken 23:26

« forrige - neste »

Svesa

Sitat fra: kula på tirsdag 18. juni 2013, klokken 19:56
125.000 her om dagen
Den ruller like langt og godt som før. Men på langturer "jukser jeg litt" med 4 bar i dekkene og lav fart (70-80) og gjerne bak trailere..

Har du ikke byttet batteripakke noen gang???

Go-carter

Min rusler rolig og forsiktig sånn som den skal, runda 45.000km her om dagen. Langt igjen til mange av dere  ::)
TMX60D
Leaf S 2015
Think 2011 2+2 Zebra "Sola" 106.000km pr. mars 2017
Think 2008 "CaThinka" kommende banebil

sven erik

ja  min imiev runder 63000 i dag tenker jeg  denne ble registrert 9 måneden 2011

mohpet

Passerte 30k idag, mai 2011 modell, en av de aller siste.

Sent from my HTC One using Tapatalk

2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

Lene Jensen

Oppdaget her om dagen at jeg hadde passert 40000.
Kjører rød Think 2010 zebra fra januar 2013 - pendler 7 mil t/r
Ellers en Suzuki Grand Vitara 2009 som familiebil og trekkbil.

Tarpoon

55.000. Batteriet skal kaliberes av RS i neste uke. Kjører rundt med en rød skiftnøkkel på dashbordet.
Think City 2011. Zebra. 2-seter. Sort.
Brun Tesla Model S85.

hma

Sitat fra: Tarpoon på mandag 09. desember 2013, klokken 23:43
55.000. Batteriet skal kaliberes av RS i neste uke. Kjører rundt med en rød skiftnøkkel på dashbordet.
Ups! Da ligger det trolig noen feilmeldinger i batteriet (BMI).
Sørg for å få vite hvilke feil som har forekommet.
Ville også vært interessant å høre hva R&S gjør når de kalibrerer batteriet. Jeg har ikke hørt om en slik prosedyre. Ut i fra det jeg vet kalibrerer batteriet seg selv ved 80% SOC.

Eller on-topic; min Think (gen1-pcu) nærmer seg 30'000km :) Den kjører 2-3 mil daglig og har aldri stoppet. Ladekladden fusker litt ved power charge, men det trenger jeg svært skjeldent.
- Toyota Rav4 EV 2000 NiMH (06/2010), Hyundai Ioniq 5 P45 (08-2021)
   (tidl.: Think 2000 NiCd (06/2009-05/2012) - Think City 2010 Zebra (03/2012-10/2012) - Think City 2009 Zebra (05/2012-05/2014)  - Tesla Model S85 2014 (06/2014-09/2017) - Nissan Leaf 2018 LE 40kWh (04/2018-12/2018) - Tesla Model S75D (12/2018-06/2021) )
- Trondheim (Trøndelag Elbilforening 02/2012-04/2014)
- Ariens AMP 24 to-trinns snøfreser 48V litium 52,5Ahr (10/2012)

kula

Wi-Fi nettverksutvider
Sitat fra: Svesa på mandag 04. november 2013, klokken 12:33
Sitat fra: kula på tirsdag 18. juni 2013, klokken 19:56
125.000 her om dagen
Den ruller like langt og godt som før. Men på langturer "jukser jeg litt" med 4 bar i dekkene og lav fart (70-80) og gjerne bak trailere..

Har du ikke byttet batteripakke noen gang???

Nei. Ikke rørt batteriene så vidt jeg vet.
TH!NK City 2008 zebra 149.000km på 6 år før batteriet takket for seg januar 2015
e-Golf fra februar 2015 23.000 km første året
TMX 75 #255 fra oktober 2016

mohpet

2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

mohpet

Sitat fra: Elmo på onsdag 15. januar 2020, klokken 00:06
Sitat fra: kula på tirsdag 18. juni 2013, klokken 19:56
125.000 her om dagen

125.000km allerede i 2013 sier vel sitt :+1: :o
Ser at det var en Zebra som gikk 149.000 fra 2008-15 før batteriet røk.
Hva med dere med Think Lithium, noen som har kjørt langt og kjører fremdeles?
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

worry

Vi har en Lithium-Think som passerer 100tusen snart. Og en i garasjen med batterifeil som har passert 120tusen. Sistnevnte har vi ikke kjørt noe av selv, men jeg jobber for å få den i gang igjen.
Think lithium

Marsto

Think City 2010. Passerte 98000 km idag på originalt Enerdel Lithium batteri. Ikke dårlig for et batteri som blir 10 år iår. den har gått daglig på sommers tid og i vintersalt suppa her i Trondheim.
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

ElTorro

Heisann Th!nk´ere  :)  Min har passert 110.000 !

Jeg har en 2010 modell som jeg kjøpte brukt i 2011.  Hadde da kun gått 2.500 km.  Kjøres daglig til og fra jobb, ca 70 km.  Lader kun på jobb, og har "gratis" bil.  Monterte tidlig en Webasto bensinvarmer da varmekolben røk  (så det går med 2 liter bensin pr. uke om vineren  >:( >:().  Merker ingen reduksjon i kjørelengde, d.v.s 10 - 12 praktiske mil sommer som vinter.  Litium Ion batterier.
:+1: :+1: :+1:
> Th!nk City 2010 mod. m/Litium ion batteri.  110.000 km pr. 01.01.2019.  Montert Webasto bensin.
> Nissan Leaf US 2015 mod
> Opel Ampera-e levert 14.06.17

POSi411

POSi411
Jessheim
2008 Th!nk City Zebra med soltak og rødt interiør

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA