Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Jubileum

Startet av worry, fredag 02. desember 2022, klokken 09:25

« forrige - neste »

worry

Passerte 125k km i dag tidlig. God bil. :-)
Du kan ikke vise dette vedlegget.
Think lithium

Warlock

 :+1:
Gratulerer!
(og enig, god bil)

Arnie

Gratulerer fra en som også bidrar til at Think er synlig i trafikkbildet! Har Zebra-Think med 90499 km og har ikke tenkt å gi meg med det første...
Trondheim. Elbilist siden aug 2001. Think Classic, nå City (korte turer), BMW i3, Tesla X90D (lange turer og gratis strøm).

mohpet

Gratulerer og samme herfra, jeg passerte 115k km forrige uke :-)
Går som en klokke, stort sett.
2011 Think 4-seter med Lithium (ex Zebra), ESP, a/c og PTC varme
E-twow Booster 2S sparkesykkel
ex 2003 Kewet 5
ex 2020 Vespa Elettrica L3 (70 km/t)
ex Go Motorboard sparkesykkel
Asker

Marsto

Gratulerer og helt suverent. Det må vel bli rekord blant Thinkene, kanskje??  håper å få min på veien i desember så det er mulig å rulle på noen tusen igjen. Har passert 114000 på den gule Thinken i Trondheim siden 2010. Hvordan går det med alle de som meldte inn km stand i denne tråden? Er de fremdeles på veien?   Her er linken: https://elbilforum.no/index.php?topic=2823.0
Think 2010 mod., 2 seter med Enerdel Lithium Ion batteripakke. Farge: City Citrus

worry

#5
Hei,
Takk for det. Hyggelig at vi er noen som kjører og står på for å holde bilene på veien. Det er jo litt stolt norsk historie i dette. Men det er en utrolig kjekk bil å ha til nærkjøring, som for de fleste er der det blir flest km. Så for oss er ikke dette bare en hobby.

Etter alt jeg har lest om Zebra-batteri så er jeg imponert over at det fortsatt er noen som fungerer. Gratulerer med det! Er det noe man kan gjøre selv, eller er det bare flaks/uflaks om de holder?

Jeg overtok et prosjekt fra Caspar, en Gen2 Zebrabil. Fikk også låne "The holy grail" Think-diagnose apparat, men jeg fikk ikke ut noe jeg forstod. Foreløpig er det et prosjekt som venter. Hadde vært moro å få det til å virke.
Think lithium

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA