Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nissan Connect EV oppdatert 1. april

Startet av hamkeng, fredag 01. april 2016, klokken 17:39

« forrige - neste »

hamkeng

Tesla Model YP 2023
Tesla Model 3LR 2021
Solgt - Citroen ë-C4 Shine
Peugeot e208 GT
Solgt - Leaf Tekna 2014
Solgt - Peugeot iOn 2014 til kona


Yeyeye

Får håpe nettsiden også får en oppdatering straks da, jeg klarer fortsatt ikke aktivisere vår bil
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

leafnor

Sitat fra: Zabel på fredag 01. april 2016, klokken 17:58
Iphone også!
Oppdaterte fra appstore, og nå virker den.

Nissan er ganske spreke når de gjøre denne oppdateringen på 1 april!

Får tro det nå virker greit fremover.
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Zabel

Utrolig treg respons i appen. Har det alltid vært sånn?

leafnor

Sitat fra: Zabel på fredag 01. april 2016, klokken 18:52
Utrolig treg respons i appen. Har det alltid vært sånn?
Den er raskere enn noen gang, så ja!!!
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Erl_end

Nissan Leaf 2016 Acenta 30kW + 6,6kW lader
Reservasjon Model 3 RN1075XXXXX

Bjølseth1

Jo hei å det går

acenta

hauern75

Fungerer som bare det. Til tross for at bilen står i et garasjehus uten vanlig Telenor dekning akkurat nå.
2012 Leaf, solgt jun.15
2016 Tekna 30, februar 2016 --->

bob-bob

Sitat fra: hauern75 på lørdag 02. april 2016, klokken 06:34
Fungerer som bare det. Til tross for at bilen står i et garasjehus uten vanlig Telenor dekning akkurat nå.

Testet akkurat nå ,  - jepp det fungerer !  ;D

Hans Petter Osvold


Tesley

Når jeg velger dato i kjørearkivet får jeg alltid en dag tidligere enn hva jeg velger i kalenderen.

Flere som har dette problemet på iPhone?
S75D - bekreftet 20. august

3irikur

#12
Jeg får bare ""Your email or password is incorrect. Please try again". Både når jeg trykker sign inn og når jeg trykker forgot password. Noen tips?

Ahh. Jeg trodde det bare var EN app. Jeg forsøkte å logge inn på Nissan Connect, ikke Nissan Connect EV.
Nissan Leaf Acenta 2014 - Solgt og levert når Amperaen kom

Blå Ampera-e 2017

Husky

Hei! Hos meg (hentet bil i gå) fungerer app'en når det gjelder estimert kjørerekkevidde, ladetilstand, og sikkert flere ting. Men "kjørehistorikk" gir ingen tilbakemelding. Er det slik hos dere andre (dvs generelt problem)? Eller er det noe jeg ikke har gjort riktig? (Ikke det at denne funksjonen er så viktig... Mest nysgjerrighet...)

Tesley

Når du godkjenner vilkårene på skjermen når du starter bilen første gangen den dagen så sender den inn data. Så vent en dag så vil du få opp data.

Håpløst system. Burde kunne sendt inn på intervall automatisk, eller hver gang du ber om det i appen.
S75D - bekreftet 20. august

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA