Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva skal DU gjøre på torsdag/fredag?

Startet av lunitiks, tirsdag 29. mars 2016, klokken 07:59

« forrige - neste »

ELBølla

Irriterende, jeg har ikke fått noen ting - annet enn at beløpet er trukket...  >:(
➡️ Venter på Model 3, reservert 31.3.16
➡️ venter på MB EQ C, reservert 12.9.17

✅ 2015 VW e-Up!
✅ 2017 BMW i3

Erazor

Sitat fra: ELBølla på torsdag 31. mars 2016, klokken 20:46
Irriterende, jeg har ikke fått noen ting - annet enn at beløpet er trukket...  >:(

Kan eposten din har blitt feilregistrert? Det kan forklare hvorfor du ikke har fått epost eller ser noe på MyTesla. I så fall bør du ta kontakt med Tesla og få det rettet.

ELBølla

Det så riktig ut når hun la det inn, men har tenkt tanken.

Håper ikke det gjør at reservasjonen ikke ble registrert i dag likevel.......
➡️ Venter på Model 3, reservert 31.3.16
➡️ venter på MB EQ C, reservert 12.9.17

✅ 2015 VW e-Up!
✅ 2017 BMW i3

e-tron

Det samme gjelder meg, la inn bestilling litt før fem. Fikk beskjed fra selger at det kunne ta litt tid før jeg fikk epost pga stor pågang i systemet.

Havebigfun


Østers1

Jeg mottok Mail ganske tidlig etter registrering i butikk ca kl.16.00, men det stod ikke noen RN nummer der.
Jeg måtte lage bruker på "teslamotors.com" under fanen "my tesla" for så og logge meg inn. Da kom RN koden frem i det første bildet som åpnet seg når jeg logget meg inn 1.gang :)

ELBølla

Takk for tilbakemeldinger!  :)

Dette var litt betryggende, håper det er treghet i systemet som er grunnen...
➡️ Venter på Model 3, reservert 31.3.16
➡️ venter på MB EQ C, reservert 12.9.17

✅ 2015 VW e-Up!
✅ 2017 BMW i3

Cubalibre

Har vært på Tesla Rud og reservert min egen Model 3. Fredag morgen ser jeg på lanseringen!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA