Endelig kom Spotify

Startet av daghb, lørdag 09. januar 2016, klokken 10:18

« forrige - neste »

Muffinman

Håper garasjen kommer OTA også  :P

Lynet

Var ute en tur og tok en rask runde på en parkeringsplass med noen biler på. Parkerte 90 grader på tvers helt perfekt  ;D :D :D :D
Prøvde flere ganger både på høyre og venstre side. En fordel å kjøre med litt avstand til bilene, men ikke for mye tror jeg. Og kjøre langt nok frem så bilen greier svingen inn i luken.
Kom midt på hver gang  ;D :D :D :D
Blir herlig å parkere på jobb til uken  :D
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Lynet

Kanskje tråden bør omdøpes til 7.1?
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

FU73

tror jeg også gitt 8)
men i alle fall artig å lese om disse tingene. gleder meg bare mer og mer til min kommer..
2016 Model S 70D

Salvesen

Sitat fra: Lynet på lørdag 09. januar 2016, klokken 18:58
Var ute en tur og tok en rask runde på en parkeringsplass med noen biler på. Parkerte 90 grader på tvers helt perfekt  ;D :D :D :D
Prøvde flere ganger både på høyre og venstre side. En fordel å kjøre med litt avstand til bilene, men ikke for mye tror jeg. Og kjøre langt nok frem så bilen greier svingen inn i luken.

hva, klarer den dette nå??? shit, håper dette fungerer hjemme! Rygget den inn liksom?
Svart S75D 2016(AP2.0)
Solgt: Svart S70D 2015

Cookie Monster

Summon funksjonen er kun USA enn så lenge. Men parkeringsfunskjonen i bilen funker nå også på vanlige plasser og ikke bare lukeparkering.
2023 Model S Plaid
2024 Model 3 LR

VL

Sitat fra: Salvesen på lørdag 09. januar 2016, klokken 18:25
Sitat fra: VL på lørdag 09. januar 2016, klokken 15:04
Var innom Tesla i dag.. Fikk vite at ny autopilot oppdatering kommer innen 1 måned. Da skal den kunne klare å selvparkere på vanlige plasser også  ;D ;D... Om dette fungerte i garasjen visste de ikke enda, men det ville nok komme med tiden visst ikke. Men lov å håpe da  :) ;D

Betyr det at den vill klare å rygge inn på "vanlig" parkering osv? Jeg har en 90 graders ryggejobb hjemme oss meg, hadde likt å sett bilen gjøre dette selv mens jeg går i trappene :)

Jepp! Den skulle klare seg på parkeringsplasser på kjøpesentre osv! Så det må da være mulig. Ble også nevnt at man skulle kunne trykke på nøkkelen så kjørte den ut av plassen og bort til deg av seg selv. Dette hadde jo vært fantastisk om man feks har hendene fulle av handleposer og plassen mellom bilene er trang! Men om dette kommer på 7.1 visste han ikke. :-)... Så var det litt usikkerhet om parkering i garasje da den ikke har noen biler/streker å forholde seg til, men YouTube videoer viser jo at den fikser dette også :-)!!!
Tesla model 3 reservert
Tesla X60 i bestilling, levering mars 17
2013 Leaf hvit
2016 Tesla S90D Midnight Silver - Solgt
2015 Tesla S85 Svart - Solgt
2013 Leaf blå - Solgt

hgs

Sitat fra: lunitiks på lørdag 09. januar 2016, klokken 17:31
Dette er så rått at jeg mister pusten

Ja, det må det være. Ingen som har kommentert varmeapparatet enda ☺. Har det skjedd forbedringer her?
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

Undertegnede

Sitat fra: hgs på lørdag 09. januar 2016, klokken 20:31

Ja, det må det være. Ingen som har kommentert varmeapparatet enda ☺. Har det skjedd forbedringer her?

Føkk det, vi får danse til Spotify  ;D 8) ;D

Øyvind.h

Sitat fra: hgs på lørdag 09. januar 2016, klokken 20:31

Leste en på fb som skrev: 7.1 - varmen tilbake!
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

krl

Satser på at det stemmer. Riktignok er den aller siste oppdateringen før 7.1 rimelig grei med tanke på varme, men man må styre enkelte parametre manuelt. Noe som er kjedelig på en moderne bil.

Quintilian

Sitat fra: krl på lørdag 09. januar 2016, klokken 20:45
Satser på at det stemmer. Riktignok er den aller siste oppdateringen før 7.1 rimelig grei med tanke på varme, men man må styre enkelte parametre manuelt. Noe som er kjedelig på en moderne bil.

Jeg også har reagert på dette. Har en helt ny 70D og den velger "AC OFF" hele forbanna tiden.....

KJØPER IKKE EN BIL FOR Å IKKE BRUKE AC... GRRR!!!! :-)

krl

AC OFF betyr vel bare at kjøling (kompressoren) ikke er aktiv? Det bør ikke være et problem på vinteren. Tenker mer på bytte mellom resirk og ikke-resirk. I tillegg til å låse til varme i fotbrønn + styre vifte selv.

mj

Er det ikke slik at AC on fjerner mye av den fuktige luften ?
S100D Sort metallic
X75D Blå VIN F127...
S90D Hvit VIN P127...Solgt Juni 2018
S85 Grå VIN P58035, byttet i X75 29.03.17
S85 Grå VIN P36765, solgt 10.04.16

twinpeaks

Sitat fra: Lynet på lørdag 09. januar 2016, klokken 18:58

Høres flott ut. Hvilke begrensninger har Autopiloten fått? Det virker nesten slik på meg at det har blitt forskjellige begrensninger i forskjellige land. Har ikke fått update enda, så jeg kan ikke ut for å teste.
"Silberstreif", 85D, sølv metallic 2015-2021
"Käpt'n Blaubär", MY LR, blå, 2021-

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA