Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Stasjonsvogn med hengerfeste for de som har behov en gang innimellom

Startet av Electrix, fredag 08. januar 2016, klokken 23:01

« forrige - neste »

Electrix

Jeg vet at dette egentlig ikke er riktig kategori for slike emner, men dette er stort sett aktuellt for de som bor i agder-området så jeg håper det er ok at jeg legger den her.

Vi er fremdeles avhengige av to biler, men diesel-stasjonsvogna står ofte ubrukt i oppimot en uke av gangen. Jeg har derfor lagt den ut på nabobil.no for 400,-/dag slik at den kan være tilgjengelig for andre med små elbiler som en gang innimellom trenger mer lasteplass, å trekke tilhenger eller bare har behov av å kjøre en langtur utenfor rekkevidde av hurtigladere. Hvis du vil leie den en dag vi har behov for to biler kan jeg eventuelt leie tilbake en elbil for 300,-/dag, da går jeg ca i null og du får en billig billeie. Jeg kan også tilby parkering og ladestrøm for din elbil mens du leier min stasjonsvogn.

Min bil finner du her:https://nabobil.no/listings/2860-ford-mondeo-2004-kristiansand
Kort oppsummering:
Ford Mondeo stasjonsvogn
Diesel, ca 0,5 til 0,6l per mil,
Hengerfeste og kan trekke 1800kg

Hvis du registrerer deg med denne linken får du 200kr avslag i vervepremie og jeg får tilsvarende hvis du leier en bil 8)

Håper dette kan gjøre det enklere for noen å velge elbil.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA