Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

EVPower solgt til Fortum.

Startet av Strømbil, torsdag 03. desember 2015, klokken 10:10

« forrige - neste »

Strømbil

Da var EvPower solgt, og vår abo.løsning med fastpris er vel snart en saga blott. Hva syns vi?
Svart Nissan Leaf 2013.

HoeggenEL

LEAF Acenta 2014 (26/3-14 - 15/3-19)
LEAF Acenta 2019 (15/3-19 ->)

kodalse

Glimrende da blir det kanskje tur til både Storlien og over Dovre for min del.
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

Muffinman

Bra dette, men når kan vi forvente endring i betalingsløsning? Laderen på Ørlandet kan bli kjekk å ha av og til for å fylle på noen minutters reserve når man venter på ferga (hvis det ikke er fare for å ikke bli med da), men men uten minuttprising blir den aldri brukt av oss uansett.

lxm

Sitat fra: Muffinman på tirsdag 05. januar 2016, klokken 15:15
Bra dette, men når kan vi forvente endring i betalingsløsning? Laderen på Ørlandet kan bli kjekk å ha av og til for å fylle på noen minutters reserve når man venter på ferga (hvis det ikke er fare for å ikke bli med da), men men uten minuttprising blir den aldri brukt av oss uansett.

På Orkanger er det allerede kommet minuttprising selv om den ikke er tatt over av Fortum ennå. Fikk ihverfall ikke startet den med Fortumbrikken min. Sms fungerte imidlertid bra. 2,50 kr pr. minutt, samme som Fortum altså.
Tesla Model 3 Standard Range Plus 2021
Melhus, Sør-Trøndelag

Yeyeye

Mener jeg leste at alle evpower laderne skulle ta fortum(elbilforeningens)kort/brikker fra 1.februar?
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

Strømbil

I går virket ikke min ladebrikke fra EvPower lenger. Flere som har opplevd dette?
Svart Nissan Leaf 2013.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA