Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla ladenøkkel

Startet av HenryJac, tirsdag 01. desember 2015, klokken 14:56

« forrige - neste »

HenryJac

Hei
Jeg har fått denne og blitt fortalt at det er en Tesla ladenøkkel, men hvor passer den? Jeg har en "motorvarmer" boks nøkkel fra før.

2017 - Model S 75D
10.8kWh på taket

petersv

Den passer vel de gamle stolpene Oslo Kommune har f.eks.

HenryJac

Hm, men den ble solgt som ladenøkkel for Tesla og ikke de andre bilene. Ville tru denne nøkkelen kunne brukes til andre biler også om det var de gamle stolpene.
2017 - Model S 75D
10.8kWh på taket

Epleskreller

Den elektriske bilrevolusjonen har startet!

Elektrisk siden sept 13
Model X 100D og Leaf :)
(tidligere Model S 85, 85D, 70D, P85DL,  Leaf og Model X P90DL)

HenryJac

Det er en nøkkelgrossist i Norge og han selger mange av disse. Den skal vist nok være til Tesla sine ladere, men skjønner ikke helt hvor på laderen den passer.

Skal sies at jeg selger denne selv, og vil vite hva jeg selger siden ingen som vet eller skjønner hvor denne passer.
2017 - Model S 75D
10.8kWh på taket

cstromme

Sitat fra: Henry Jacobsen på tirsdag 08. desember 2015, klokken 16:39
Skal sies at jeg selger denne selv, og vil vite hva jeg selger siden ingen som vet eller skjønner hvor denne passer.

Selger du noe du ikke vet hva er?  :o

Tesla sine ladere har ikke nøkkel, så at det er til de er iallefall bare tull.
Tesla Model X 100D 2023 Ultra Red
Tesla Model X 75 2017 (SOLGT)
Tesla Model S 85 2014 (SOLGT)

HenryJac

Sitat fra: cstromme på onsdag 09. desember 2015, klokken 09:23
Sitat fra: Henry Jacobsen på tirsdag 08. desember 2015, klokken 16:39
Skal sies at jeg selger denne selv, og vil vite hva jeg selger siden ingen som vet eller skjønner hvor denne passer.

Selger du noe du ikke vet hva er?  :o

Tesla sine ladere har ikke nøkkel, så at det er til de er iallefall bare tull.

Ikke solgt noen enda siden jeg ikke vet hva/hvor den brukes. Har gitt en nøkkel til en kompis som har Tesla for å sjekke rundt der han lader. Inntil han finner ut av det, så bestiller jeg ikke for å selge  ;)
Kun tatt inn 1 nøkkel som jeg ga til han for å finne ut av.
2017 - Model S 75D
10.8kWh på taket

cairnz

Det ligner ikke på nøkkelen jeg har for de gamle ladestolpene rundt om i oslo, den har bare tenner på en side..
Elbilist

HenryJac

Sitat fra: cairnz på fredag 11. desember 2015, klokken 08:58
Det ligner ikke på nøkkelen jeg har for de gamle ladestolpene rundt om i oslo, den har bare tenner på en side..
Det er den "vanlige" nøkkelen som har tenner på en side. Har den selv, er denne "Tesla-nøkkelen" med tenner på begge sider ingen skjønner noe av, hehe
Jeg får vel bare gi opp og ikke bestille noen emner.
2017 - Model S 75D
10.8kWh på taket

petersv


HenryJac

Sitat fra: petersv på fredag 18. desember 2015, klokken 23:32
Kanskje saltoboksene?
Nja, den selges ifra grossisten som "Tesla-ladenøkkel". Mye mulig det er for lading nedover i Europa, siden hans grossist igjen er i Spania.
Har ihvertfall tatt inn 10 emner så har jeg om noen spør.  :)
2017 - Model S 75D
10.8kWh på taket

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA