Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Å svare på meldinger

Startet av pilt, søndag 07. januar 2007, klokken 11:16

« forrige - neste »

pilt

Jeg savner knapper etter hvert innlegg der man kan svare med sitat a la sånn de har det på bl.a nybaktmamma.com. Mener det var noe sånt her tidligere også...
Oslo
🤍 P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014 til feb 2019
❤ Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019 til 2022
💙 Tesla model Y - juni 2023

pilt

Oj, det var visst en knapp som heter "sitat" på hver melding, så glem det jeg sa. *rødme* (Mulig jeg er i ammetåka...)
Oslo
🤍 P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014 til feb 2019
❤ Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019 til 2022
💙 Tesla model Y - juni 2023

Silkefot

#2

Sitat fra: pilt på søndag 07. januar 2007, klokken 11:29
(Mulig jeg er i ammetåka...)

Bra at du fant ut av årsaken til problemet...
Men si meg, hvordan går det i hop med statistikken på forumet som (dessverre) sier at forholdet mellom menn og kvinner er 1:0?
Bosted Fetsund
Eier:
Model Y 2022 modell
Leaf 2011 modell
El-velo
Eide:
Model X 100D 2017 modell i 2 år
Citroën Saxo 2003 modell (?) i 10 år

pilt

Sitat fra: Silkefot på mandag 08. januar 2007, klokken 13:09
Men si meg, hvordan går det i hop med statistikken på forumet som (dessverre) sier at forholdet mellom menn og kvinner er 1:0?

Hehe, ja si det du... Men nå har jeg i hvertfall registrert meg, og vips, da ble forholdet 3:1.  ;)
Hmm... Ser ingen statistikk over gjennomsnittlig alder på folk som kjører elbil...
Oslo
🤍 P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014 til feb 2019
❤ Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019 til 2022
💙 Tesla model Y - juni 2023

Silkefot

#4
Mistenker at det med statistikk over kjønn henger med fra den malen Lars har brukt når han lagde forumet. Litt rart hopp i grunn og det tilsier at bare 4 stykker har registrert kjønn inkludert deg...

Statistikk over alder ville jo helt klart også vært interessant selv om det ligger i elbilens natur enn så lenge at bare silkeføtter trives i dem ;). Det utelukker iallefall effektivt ganske mange menn i 20 årene.... :)

Er nyskjerrig på poll funksjonen her så mon tro om ikke jeg tester det i en annen tråd for å finne snitt alderen :)
Bosted Fetsund
Eier:
Model Y 2022 modell
Leaf 2011 modell
El-velo
Eide:
Model X 100D 2017 modell i 2 år
Citroën Saxo 2003 modell (?) i 10 år

elektrolux

#5
 
Jeg trykker på sitat, men ender opp med hele innlegget. Hvordan velges deler av teksten ut som sitat?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: elektrolux på onsdag 17. januar 2007, klokken 08:50

Jeg trykker på sitat, men ender opp med hele innlegget. Hvordan velges ...

Du har sikkert allerede sett et svar på et annet innlegg

Kortversjon: Ta bort det utenfor klammer som du ikke vil ha med.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

elektrolux


[/quote]



Ta bort det utenfor klammer som du ikke vil ha med.


[/quote]

Skal vi se om ikke dette nærmer seg.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

Jeg er sikker på at dette er lett.  :-[  Men får det ikke til :-\
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Lars C. Krogenæs

Sitat fra: elektrolux på onsdag 17. januar 2007, klokken 11:26
Jeg er sikker på at dette er lett.  :-[  Men får det ikke til :-\

Det som står inni klammen[ også de mystiske tegn og tallene] må være med (brukes av forumet for å finne hvem som quoter).  Prøv å bare endre litt på innholdsteksten, og se ...



Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

elektrolux

Sitat fra: Lars C. Krogenæs på onsdag 17. januar 2007, klokken 11:29
Sitat fra: elektrolux på onsdag 17. januar 2007, klokken 11:26
Jeg er sikker på at dette er lett.  :-[  Men får det ikke til :-\

Det som står inni klammen må være med (brukes av forumet for å finne hvem som quoter).  endre  litt Prøv å bare  litt på innholdsteksten, og se ...

Skal vi se. Kanskje det er best jeg holder meg til batterier og lading, som er mindre mystisk enn qouteringer.



Lars
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

Ser ut til å nærme oss noe. Nå lurer jeg på hvordan en kan lage kommentar til Quote'en uten at dette ser ut som en del av selve quote'en
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

Sitat fra: elektrolux på onsdag 17. januar 2007, klokken 11:52
Ser ut til å nærme oss noe. Nå lurer jeg på hvordan en kan lage kommentar til Quote'en uten at dette ser ut som en del av selve quote'en

Kanskje det er bare å skrive resten utafor quote'en
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

elektrolux

#13
Endelig. ;D Deilig mestringsfølelse Takk til Lars for STOR tolmodighet og hjelp.

Men hvor er avetaren min blitt av. Den var her for noen dager siden
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

pilt

Sitat fra: elektrolux på onsdag 17. januar 2007, klokken 11:58
Men hvor er avetaren min blitt av. Den var her for noen dager siden

Hehe, er det ikke det ene, så er det det andre, sa kjerringa og blødde neseblod...  ;)

Gratulerer med siteringen i hvertfall! Du klarte det nesten den ene gangen over her også, men du skrev [ /quote ] både før og etter, så dermed ble det jo to slutter. Tipper man kan skrive quote og uten noen author også...  Tester

Sitat
en quote jeg lager selv
Funker fint det. Hva om man lager en author selv da...

Sitat fra: julenissen
Ho, ho, ho, er det noen snille barn her?
Jepp, det gikk det også. ;D
Oslo
🤍 P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014 til feb 2019
❤ Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019 til 2022
💙 Tesla model Y - juni 2023

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA