Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"Null hull!"

Startet av Hamiso, mandag 28. september 2015, klokken 19:50

« forrige - neste »

Hamiso

Var på EU-kontroll med C-Zero-en i dag.
Det er ein 2011 mod., kjøpte den i 2012 og har hatt den i omlag tre år nå. Den har køyrd nestan 60.000 km. Den har vore inne på verkstad og fått utført eit par (fabrikksgaranti) kampanjar tidlegare. Men elles er det ikkje gjennomført nokon service på den.
Og status på EU-kontrollen: Godkjent og ingen feil.
Trilling er tingen!
https://dreamelectricblog.wordpress.com/
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, desember 2012 til juli 2023,
-Tesla Model 3 LR, mars 2019 til november 2022,
-Tesla Model 3, september 2022,
-Super SOCO TC Max, elektrisk lettmotorsykkel, september 2023
-Pendlar med sykkel

evole

Har du ikke bilen inne til årlig service?

Hvilke (to?) kampanjer refererer du til?

Hamiso

Kampanjane med skifte av feste til batteriet og skifte av vacuumpumpe til bremsane.
Nei, har ikkje hatt den til noko årleg service, og ser ærleg talt ikkje noko behov for det ennå. Elbilen er enkel og grei. Og EU-kontrollen viser jo at den er i orden.
Bilen er direkteimportert, så har berre fabrikkgaranti, som har vore til hjelp med kampanjane.
https://dreamelectricblog.wordpress.com/
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, desember 2012 til juli 2023,
-Tesla Model 3 LR, mars 2019 til november 2022,
-Tesla Model 3, september 2022,
-Super SOCO TC Max, elektrisk lettmotorsykkel, september 2023
-Pendlar med sykkel

Fanafjord

Etter så lang tid bør du skifte bremsevæske. Den tiltrekker seg fuktighet med årene og du kan miste bremseeffekt om du kjører en lang nedoverbakke og væsken begynner å "koke".

Ellers er det jo gledelig å høre at bilen er i grunn og bunn vedlikeholdsfri.

TB

#4
Sitat fra: Fanafjord på søndag 04. oktober 2015, klokken 15:27
Etter så lang tid bør du skifte bremsevæske. Den tiltrekker seg fuktighet med årene og du kan miste bremseeffekt om du kjører en lang nedoverbakke og væsken begynner å "koke".

Ellers er det jo gledelig å høre at bilen er i grunn og bunn vedlikeholdsfri.
Dette var drøfta i ein annan tråd når bremseveske må bli bytta. I hht. servicemanual står det 40 km, eller 2 år. Den held dermed lenger enn dette, men når må den bli bytta?

Med tanke på elbil generelt brukar bremsene mindre ved at motor vil regenerere og dermed bremse. Det skal ein del til at bremser blir så varme at kokning kan oppstå.

Men, det er klart - det vil være dumt å vente så lenge med skifte at det faktisk oppstår koking - det kan oppstå ein kritisk situasjon med fatalt utfall.

Ein måte for å sjekke er å måle kokepunktet.
KONA Electric Long Range Premium 2024
Citroen C-Zero 2012 solgt
Hyundai KONA Electric 2019 solgt
Lørenskog

elektrolux

Koking av bremseveske er overveiende usannsynlig på Elbil grunnet at motorbremsen tar 20+ kW av varmen bremsene normalt ville "tatt"

Da gjenstår bare at bremsevesken absorberer fukt. Også sterkt overdrevent problem. Fukten legger seg fortrinnsvis i bremseveskebeholderen og kan måles med enkle instrument som f.eks dette:  http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Bremsevasketester-2000033417/

Bruker en en slik vil en lett kunne skifte bremseveske etter behov, og ikke etter tid. Står bilen i garasje hver natt når duggen legger seg kan bremsevesken holde i 10 år, mens en annen bil som står gatelangs i Bergen kanskje bør bytte hvert 4 år eller enda oftere.

Tipper de aller fleste Think Classic kjører på 10-15 år gammel bremseveske, og har enda til gode å se korrosjonskader som følge av dette.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Hamiso

To år seinare kan eg juble over nok ein "null hull" - EU kontroll....nestan.

Nestan fordi parkeringslysa framme var gått. Litt irriterande at eg ikkje la merke til det. For det kostar småsure 289 kroner ekstra å møta opp hos NAF på nytt og visa at lyspærene er skifta.

Men elles er bilen framleis i orden. Og eg har framleis ikkje hatt nokon service på bilen. Direkteimportert 2011 modell, kjøpt i slutten av 2012. Den har nå gått omlag 110.000 km. Det som er gjort med bilen er eit par kampanjar som eg har omtalt tidlegare, eit par dekkskift, bremseklossar og i sommar har eg skifta bremsevæske, differensialolje og gass til aircondition. Kjøpte eit par bukkar på Biltema og pussa over litt smårust og lakka under....og DAB+ er òg fiksa. Kjøpte ein FM-sendar til 74 kr. på Biltema, kobla den til ein liten DAB-husradio som eg fekk i gåve ein gong og som nå ligg i hanskerommet. Og vips så var det radio òg.
https://dreamelectricblog.wordpress.com/
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, desember 2012 til juli 2023,
-Tesla Model 3 LR, mars 2019 til november 2022,
-Tesla Model 3, september 2022,
-Super SOCO TC Max, elektrisk lettmotorsykkel, september 2023
-Pendlar med sykkel

65lars

Trilling, bestilt KIA

bobakka

Sitat fra: Hamiso på tirsdag 03. oktober 2017, klokken 19:10

Nestan fordi parkeringslysa framme var gått. Litt irriterande at eg ikkje la merke til det. For det kostar småsure 289 kroner ekstra å møta opp hos NAF på nytt og visa at lyspærene er skifta.

Jeg skiftet det ene nærlyset i fjor og i vinter før EU kontrollen sjekket jeg lysa og fant at det andre nærlyset var gått samt retningslyset. Fikk skiftet det og det ble "null hull". Fikk også skryt fra verksmesteren om at bilen var tight og fin på alle mulige måter.

Bremseskivene med klosser skiftet jeg i fjor på 110 000 km - skiftet olje på 100 000 km service - regner med at de tok med bremsevesken der. Ellers har den nå gått i to år og 35 000 km uten service - og ser ikke noe behov for verksted før noe går i stykker.
iMiev fra 8.2.11 og deretter 20 000 elbil km per år. Solgt 30.01.18 på 138 000.
i3 fra 18.10.17. Mindre rekkeviddeangst.
iX3 hentet 25.3.21. Slutt på rekkeviddeangst (nesten) :-) Solgt for innkjøpspris etter 15 mnd.
iX fra 7.11.22. Helt slutt på rekkeviddeangst..?
Fossilbil kun for lange ferieturer?

erik e

Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

Hamiso

Nå er i alle fall bilen godkjent etter skifte av parkeringslyspærer.
Det å skifte lyspærer var nå litt tiltak for ti tommeltottar. Men denne videoen, kombinert med instruksjonsboka er til hjelp.


https://www.youtube.com/watch?v=FGdDUTJhrOI
https://dreamelectricblog.wordpress.com/
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, desember 2012 til juli 2023,
-Tesla Model 3 LR, mars 2019 til november 2022,
-Tesla Model 3, september 2022,
-Super SOCO TC Max, elektrisk lettmotorsykkel, september 2023
-Pendlar med sykkel

Hamiso

To nye år har gått, ny EU-kontroll...og nå er det slutt på "null hull"-skrytet. Sit og forbannar vegvesenet si vintersalting og stiller spørsmål ved om det går mot slutten på mitt eigarskap av bilen.

Opna golvluka i bagasjerommet i sommar, og fann mykje rust og salt på innerskjermar og diverse. Ein kikk under på EU-kontrollen viste òg mykje rust.

Og EU-kontrollen konkluderte med rust og sprekk i bremserøyr, slik at bakbremsane ikkje virkar.
Er i kontakt med ein verkstad, Snap Drive på Dal, Øvre Romerrike for å sjekke kostnad. Dei vil fyrst sjekke om bremserøyra ligg over hovudbatteriet. I tilfelle meiner dei det blir for komplisert, og at dei ikkje vil gjere det. Dei kommenterte elles at dei syntes det var veldig tidleg med øydelagte bremserøyr på ein bil som er køyrd i omlag seks år.

Er det nokon som veit noko om korleis bremserøyra er plassert? Og om verkstader i området Øvre Romerrike som er i stand til å gjere dette? Og kva det kan koste?
https://dreamelectricblog.wordpress.com/
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, desember 2012 til juli 2023,
-Tesla Model 3 LR, mars 2019 til november 2022,
-Tesla Model 3, september 2022,
-Super SOCO TC Max, elektrisk lettmotorsykkel, september 2023
-Pendlar med sykkel

engolf

Behöver inte lägga rören över batteriet, kan alltid lägga dem intill och slippa sänka ner batteripaketet.
Vilken som helst verkstad ska kunna göra det:)

Hamiso

https://dreamelectricblog.wordpress.com/
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, desember 2012 til juli 2023,
-Tesla Model 3 LR, mars 2019 til november 2022,
-Tesla Model 3, september 2022,
-Super SOCO TC Max, elektrisk lettmotorsykkel, september 2023
-Pendlar med sykkel

Hamiso

#14
Har eit problem med å få bilen i "drive". Har skifta girolje og smurt bevegelege deler ved girkassen, men det verkar å vere ein slark e.l. Det verkar på meg som at det kan vere ei enkel løysing ein stad. Har nokon eit forslag?

...elles...siste nytt;
Bestemte meg i haust for å framleis ha bilen. Den er ganske slitt, og batterikapasiteten ein god del svekka (5-6 mil på vinteren). Men kan fungere som bil nr. 2 til kortare turar. Bilen blei kjøpt i slutten av 2012, og vart etterkvart den den einaste bilen me hadde, så den har fått køyrd seg (120.000 km). Etter mars 2019 har ein TM3 overtatt som hovudbil. Pleier elles sjølv å sykle til jobb, så nå kan Citroenen gå over i pensjonstilvære og kun brukast ved spesielle behov eller som alternativ til butikk og slikt. For elles fungerer den imponerande fint. Gutungen var inne i den i sommar og hadde slått på kupelys, slik at 12-voltsbatteriet blei flatt. Etter ein "jumpstart" var det i gong igjen. Imponerande at det vesle batteriet framleis held koken.
Bremserøyra og eit hjullager blei skifta i haust (til 13.-14.000,- trur eg det var), og bilen blei EU-godkjend. Fekk elles melding frå verkstad om at noko bør gjerast med rust for at bilen skal kunna godkjennast om to år, og tenkjer å spandere slik Fluidfilm på den snart. Har høyrt at det skal vera eit firma ved Gardermoen. Bilen er direkteimportert og har veldig mykje rust i karosseri, rammer og slikt.

Fekk eit større problem hausten 2018, då eg ikkje fekk bilen til å lade og køyre. Bilen blei sendt til verkstad med Falken, men verkstaden klarte ikkje å løyse det skikkeleg. Trudde lenge det var noko med elektronikken, men meiner til slutt eg fann årsaka; Ved eit tidlegare verkstadbesøk blei girolja skifta. Og etter det trur eg ikkje dei har skrudd tappeskruen skikkeleg igjen, slik at det har lekka girolje. Dermed stod ikkje bilen i "park" slik at bilen ikkje kunne lade, og eg fekk heller ikkje satt bilen i "drive". Etter oljepåfylling og smøring gjekk bilen sånn nokonlunde. Men i det siste får eg berre satt den i "park", "reverse" og "neutral", men ikkje i "drive". Så det problemet eg innleia med kan jo skuldast slitasje i girkassen. Men håpar det er ei enklare løysing enn å skifte heile girkassen eller noko slikt.
https://dreamelectricblog.wordpress.com/
http://lektrisk.blogspot.com

-Citroen C Zero 2011, desember 2012 til juli 2023,
-Tesla Model 3 LR, mars 2019 til november 2022,
-Tesla Model 3, september 2022,
-Super SOCO TC Max, elektrisk lettmotorsykkel, september 2023
-Pendlar med sykkel

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA