Spar 20.000 på kjøp av Tesla model S: tilbud opphørt Pga Tesla policy

Startet av MRT, tor 30. jul 2015, kl. 19:16

« forrige - neste »

kornmo33

Hei MRT!
Da har jeg bestilt bil i kveld med din link.
Hvordan overfører du de ekstra 10.000 til meg?

MRT

Sitat fra: kornmo33 på ons 05. aug 2015, kl. 22:27
Hei MRT!
Da har jeg bestilt bil i kveld med din link.
Hvordan overfører du de ekstra 10.000 til meg?
Når du har låst bestillingen: trykket confirm oppstår det en bonus på 10.000 på min Teslakonto som du kan bruke til å kjøpe ekstrautstyr så som chademoadapter, matter,takstativ etc- send meg en PM så vi kan holde kontakten

kornmo33

MRT

Dollaren står i øyeblikket i 8.3 !

Det er en oppgang på 9.5% siste mnd og 32% siste år.

En prisøkning kommer garantert snarlig jvf diskusjonene mellom Elon og  investorene på Q/A session i forbindelse med Q2 rapporten igår.

Med min link har du fortsatt mulighet til å få dagens pris inkludert 10.000 i rabatt og 10.000 ekstra rabatt til ekstrautstyr som jeg donerer til bruker av linken: http://ts.la/ivind3331 :D

TRM

Er rimelig sikker på at de "ekstra" 10000 kan en bilkjøper se langt etter. Opplegget ditt er definitivt ikke slik det er ment å være.

De som kjøper bil med din link tar en stor risiko. Hvis strategien din kommer frem for Tesla  - og det vil den - da risikerer også bilkjøper å miste sin egen  "bonus". Det betyr at de står igjen med å betale full pris for bilen sin - uten noe som helst avslag.

Anbefaler alle potensielle kjøpere å bruke bb sin link. Han er den rette vinner av en slik konkurranse, både moralsk og vervemessig! I tillegg til at vi allé får en del av premien - gjennom å se timer med testing av Model X.

- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

MRT

Sitat fra: TRM på tor 06. aug 2015, kl. 17:57
Er rimelig sikker på at de "ekstra" 10000 kan en bilkjøper se langt etter. Opplegget ditt er definitivt ikke slik det er ment å være.

De som kjøper bil med din link tar en stor risiko. Hvis strategien din kommer frem for Tesla  - og det vil den - da risikerer også bilkjøper å miste sin egen  "bonus". Det betyr at de står igjen med å betale full pris for bilen sin - uten noe som helst avslag.

Anbefaler alle potensielle kjøpere å bruke bb sin link. Han er den rette vinner av en slik konkurranse, både moralsk og vervemessig! I tillegg til at vi allé får en del av premien - gjennom å se timer med testing av Model X.

Dersom kompisen din kommer til deg og sier han vil kjøpe Tesla: Er det da umoralsk av deg å donere han vervebonusen - å si til han "jeg kan skaffe deg noe gratis ekstrautstyr for 10.000" dersom du bestiller med min kampanjelink. Er det mere moralsk å beholde 10.000 kr bonusen selv.
Jeg tror det er helt i Teslas ånd å donere bonusen til kjøperen ;)
Værsågod- her er 20.000 kroners linken http://ts.la/ivind3331

TRM

Forøvrig har jeg, og sikkert mange andre her, tatt en printscreen av denne tråden - inkludert linken til trådstarter. En slik kampanje som trådstarter har startet er å utnytte intensjonen.

Vil anbefale alle som har benyttet linken om å ta kontakt med Tesla for å endre "verveperson"  til en person hvor man ikke risikerer å stå igjen med ingenting. Dersom det går. Alternativt kan man kansellere, og heller bestille ny i kone/mann /mor/far sitt navn.

TMYP        MY22
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

TRM

Sitat fra: MRT på tor 06. aug 2015, kl. 18:23
Sitat fra: TRM på tor 06. aug 2015, kl. 17:57

Dersom kompisen din kommer til deg og sier han vil kjøpe Tesla: Er det da umoralsk av deg å donere han vervebonusen - å si til han "jeg kan skaffe deg noe gratis ekstrautstyr for 10.000" dersom du bestiller med min kampanjelink. Er det mere moralsk å beholde 10.000 kr bonusen selv.
Jeg tror det er helt i Teslas ånd å donere bonusen til kjøperen ;)
Værsågod- her er 20.000 kroners linken http://ts.la/ivind3331
Er du nødt til å bruke en tråd på elbilforumet for å nå ut til kompisene dine?

TMYP        MY22
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

MRT

Sitat fra: TRM på tor 06. aug 2015, kl. 18:26
Forøvrig har jeg, og sikkert mange andre her, tatt en printscreen av denne tråden - inkludert linken til trådstarter. En slik kampanje som trådstarter har startet er å utnytte intensjonen.

Vil anbefale alle som har benyttet linken om å ta kontakt med Tesla for å endre "verveperson"  til en person hvor man ikke risikerer å stå igjen med ingenting. Dersom det går. Alternativt kan man kansellere, og heller bestille ny i kone/mann /mor/far sitt navn.
Ja Tesla setter sikkert pris på at man kansellerer en stående ordre og bestiller bil i en annens navn...

TRM

Sitat fra: MRT på tor 06. aug 2015, kl. 18:31
Sitat fra: TRM på tor 06. aug 2015, kl. 18:26

Ja Tesla setter sikkert pris på at man kansellerer en stående ordre og bestiller bil i en annens navn...
Tipper det skal gå helt fint! ☺

TMYP        MY22
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: MRT på tor 06. aug 2015, kl. 18:23Jeg tror det er helt i Teslas ånd å donere bonusen til kjøperen ;)
Hva du tror er egentlig ikke veldig relevant. Det som betyr noe er hva Tesla tror. Og de har sagt at det å betale ut bonusen for at noen skal bruke din link er ikke OK.

Det som jeg tror er mest sannsynlig at vil skje er at de som har brukt linken din, får bonusen sin, men du får ikke noen bonus da du har misbrukt programmet. Så vil de som har brukt linken din forvente å få de 10.000 kronene som du har muntlig og skriftlig avtalt at du skal gi de, uten at du har fått bonus. Så må de enten gi opp å få pengene sine, eller saksøke deg for å få deg til å betale de ut av din egen lomme.

Men det er også mulig at de som bruker linken din heller ikke får noen bonus.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

MRT

Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tor 06. aug 2015, kl. 18:35
Sitat fra: MRT på tor 06. aug 2015, kl. 18:23Jeg tror det er helt i Teslas ånd å donere bonusen til kjøperen ;)
Hva du tror er egentlig ikke veldig relevant. Det som betyr noe er hva Tesla tror. Og de har sagt at det å betale ut bonusen for at noen skal bruke din link er ikke OK.

Det som jeg tror er mest sannsynlig at vil skje er at de som har brukt linken din, får bonusen sin, men du får ikke noen bonus da du har misbrukt programmet. Så vil de som har brukt linken din forvente å få de 10.000 kronene som du har muntlig og skriftlig avtalt at du skal gi de, uten at du har fått bonus. Så må de enten gi opp å få pengene sine, eller saksøke deg for å få deg til å betale de ut av din egen lomme.

Min link og bonus er gyldig hos Tesla- og jeg garanterer for det.
Målet til Tesla er jo ikke at noen skal vinne en vervekampanje men at Tesla skal selge flest mulig biler.
Så bruk gjerne denne linken  http://ts.la/ivind3331 dersom du vil ha 10.000 kroner ekstra til å kjøpe ekstrautstyr !  :D

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: MRT på tor 06. aug 2015, kl. 18:40Min link og bonus er gyldig hos Tesla- og jeg garanterer for det.
Kjekt at du skriver dette. Det vil gjøre det enklere for folk å saksøke deg om ikke de får pengene sine.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Bonk3rs

Sitat fra: MRT på tor 06. aug 2015, kl. 18:40
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tor 06. aug 2015, kl. 18:35

Min link og bonus er gyldig hos Tesla- og jeg garanterer for det.
Målet til Tesla er jo ikke at noen skal vinne en vervekampanje men at Tesla skal selge flest mulig biler.  http://ts.la/ivind3331

DIN link og bonus er gyldig ja, men ikke det opplegget du kjører i tillegg. Der har du nok et forklaringsproblem overfor Tesla.
Blir morsomt når du blir oppringt av 6 stk som i ny og ne skal ha litt stash på SC. Nesten unødvendig å si, men DET blir kleint. Det tror jeg både du og de som har gådt med på opplegget ditt, innser etterhvert.

X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA