Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Synkronisering av kontaktliste fra mobiltelefon

Startet av MbenzNo, fredag 26. juni 2015, klokken 21:10

« forrige - neste »

MbenzNo

Noen som har hatt problemer med synkroniseringen av kontaktlista på mobiltelefonen?
Jeg har enkeltkontakter som ikke vises eller er mulig å søke opp i kontaktlista, men som dukker opp i call-loggen med navn. Ringer en tilbake så forsvinner navnet og det står ukjent som navn på siste oppringing.
Alle kontaktene er i utgangspunktet google kontakter, men kan også være koblet mot facebook, google+ osv.
Samsung Note 4 og S4

julenissen2k

Har samme problem som deg. Jeg har Samsung S4 med siste firmware. Har ikke feilsøkt veldig mye, men skal gi lyd fra meg finner jeg en løsning på problemet.

MbenzNo

Har hatt bilen inne for fix av dødt varmeapparat. Fikk bilen tilbake med svenske menyer (hadde engelske menyer) og en synkronisering av telefonkontakter som tilsynelatende virker som den skal!

Tydeligvis en firmwareoppdatering som har fixet synkroniseringsproblemet.

larsgk

Jeg hadde tilsvarende problemet, masse kontakter som ikke ble vist i telefonlisten i bilen. Jeg logget meg inn på https://contacts.google.com, og da viste det seg at mange av kontaktene ikke var tilgjengelig under "Mine kontakter", de lå i en egen mappe "Importert en.eller.annen.dato". På telefonen kunne man ikke merke det, men disse ble altså ikke kopiert over til bilen. Ryddet opp, tok ny synk av kontakter, så løste det seg for meg.

zbk

Jeg har et annet merkelig fenomen etter at jeg byttet til ny Lumia 950XL. Når jeg ringer kommer det opp feil navn i displayet (rett nummer vises).
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

bjaolsen

Hm, Lumia 930 m/WP10 virker fint, bortsett fra at det ikke er plass til alle kontaktene
bjaolsen

2020 e-2008
(2015 Zoe 43kW)
Jeg jobber i ABB, men er ikke direkte involvert med hurtigladere

MbenzNo

Sitat fra: zbk på mandag 15. februar 2016, klokken 09:13
Jeg har et annet merkelig fenomen etter at jeg byttet til ny Lumia 950XL. Når jeg ringer kommer det opp feil navn i displayet (rett nummer vises).

Har opplevd det samme tidligere- Ser ut som det er rettet opp nå.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA