Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Får ikke solgt bilen min, tips til hva jeg kan gjøre??

Startet av camijoha, torsdag 28. mai 2015, klokken 09:00

« forrige - neste »

camijoha

Jeg har en Kewet som står i Trondheim, som har ligget ute for salg en god stund nå (på finn.no og diverse Facebook-sider). Men det er visst ingen som vil kjøpe den. Problemet er at jeg snart skal flytte fra Trondheim, og jeg må få solgt bilen. Er det noen som vet om noen bilforhandlere som kan selge bilen? Eller har noen tips til hva jeg kan gjøre? Setter pris på hjelp!! :)
Her er en link til annonsen, for å se hvordan bilen er: http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=59326814

kodalse

Det er nok beklageligvis slik at hvis du ikke får solgt eller noe særlig interessenter på annonsen din har du rett og slett priset for høyt.

Tipper på at du får mer respons om du legger deg ned på nivået til de eldste Buddyene. Slik det er nå forsøker du å få det samme som tilsvarende PSA bare at disse har fire seter og litt mer kraft og rekkevidde.

se på dette søket for å finne referanser:
http://www.finn.no/finn/car/used/result?carmodelmake=0%2F8066&carmodelmake=0%2F757&carmodelmake=1%2F757%2F3012&carmodelmake=0%2F7764&carmodelmake=0%2F796&carmodelmake=1%2F796%2F8246&enginefuel=0%2F4&sort=2
Trondheim
HAIBIKE Sduro HardNine 4.0 - 2017, Model 3 RN107XXXXXX, Nissan Leaf 2012 - Webasto bensinvarmer 2015, Saxo 97 Li batteri  - 2013, Ecoride elsykkel    - 2012

tomrh

Målgruppen som kjøper slike biler tror jeg er studenter, for de som har fast inntekt vil nok velge noe nyere og bedre. Og studentene tenker ofte ikke så veldig langsiktig, men semester for semester. I august kommer markedet for å selge en slik bil i Trondheim. Skal du selge den asap må nok prisen dumpes er jeg redd.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

camijoha

Tusen takk for svar! Endte opp med å sette ned prisen, og bilen ble solgt til slutt :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA