Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Felles Teslatur til Berlin 14-160615 mot påtvunget CCS

Startet av Havebigfun, onsdag 20. mai 2015, klokken 19:43

« forrige - neste »

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Havebigfun

Tesla var iallefall ikke til å overse :) bare det er jo ovverraskende i eksosbilmafiaens hjemmeland ::)
Satheesh- kan du fortelle litt om hvordan det var?

satheesh.net

Sitat fra: Havebigfun på tirsdag 16. juni 2015, klokken 23:28
Tesla var iallefall ikke til å overse :) bare det er jo ovverraskende i eksosbilmafiaens hjemmeland ::)
Satheesh- kan du fortelle litt om hvordan det var?

Jeg opprettet en egen tråd ifm dette arrangementet slik at det er lettere å kommentere selve reisen, se den her:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,21968.0.html

;)

Øggen

Fint reisebrev.
Det som undrer meg er egentlig det faktum at ingen i pressen snakker om grunnen til mobiliseringen. Det var vel for å vise "avsky" mot  den nye tyske standarden???
Det er ikke nevnt noen steder son jeg kan finne.

HelectriC

Sitat fra: Øggen på torsdag 18. juni 2015, klokken 06:07
Fint reisebrev.
Det som undrer meg er egentlig det faktum at ingen i pressen snakker om grunnen til mobiliseringen. Det var vel for å vise "avsky" mot  den nye tyske standarden???
Det er ikke nevnt noen steder son jeg kan finne.

nei, det virker som media har snudd på dette en god del, virker som de mener alle som møtt opp er det for å vise at det er kult å kjøre elbil omtrent.
ioniq 5

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Havebigfun

Sitat fra: VigdisA på fredag 19. juni 2015, klokken 07:20
http://ecomento.tv/2015/06/18/glosse-zur-nationalen-konferenz-elektromobilitaet/

Mere omtale
Var tydeligvis mye prat om Tesla i alle pauser
Interessant- her snakkes det om keiserens nye klær- hvor naken disse funksjonærene og politikkerne (alle var der!) fremstår med sine påfjærne, ingen mulighet til å stå imot Tesla men håpende at det går over- men dette skjer ikke, det vet vi 8)
Bra innsats av TFF- gutta og bra at det var tre norske Tesla med!!
Tilsynelatende var det TMS overalt i gatene rundt konferansesenteret.
Det var ikke mulig å overse TMS enda ønsket var aldri så stort- de fikk ikke ha konferansen for seg selv- målet oppnådd.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA