Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Lading på Kjevik flyplass?  (Lest 2928 ganger)

froland

• Sr. Member
    • Vis profil
Lading på Kjevik flyplass?
« på: Fredag 10. Juli 2009, klokken 07:40 »
Hei elbilvenner! Finnes det ladeplass på Kjevik flyplass? Hilsen en ferierende Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Ken

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Lading på Kjevik flyplass?
« Svar #1 på: Lørdag 11. Juli 2009, klokken 15:28 »
Ja, det finnes to gratis ladeplasser. Ring på på forhånd og avtaler med de. Du må hente nøkkel til ladeboksen. God ferie.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

froland

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: ſøndag 12. Juli 2009, klokken 00:22 »
Hei på deg!

Er det ikke den standarnøkkelen da?

Den har jeg som medlem av Norstart.
« Siste redigering: Onsdag 06. Mai 2020, klokken 14:10 av Elbilforum admin »

Ken

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: Mandag 13. Juli 2009, klokken 00:28 »

Det er standard nøkkel på ladebokser, men å låne en av deres betyr at de vet at en av dem er i bruk har jeg hørt.

La oss vite hvordan det gikk med ladeplassen.
« Siste redigering: Onsdag 06. Mai 2020, klokken 14:11 av Elbilforum admin »
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

froland

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #4 på: Lørdag 18. Juli 2009, klokken 16:08 »
Hei igjen! Jeg kjørte til Kjevik, men jeg brukte ikke ladeplassen fordi den var så langt borte fra terminalbygget. Og i tillegg var det vel bom på Parkeringsplass 5. Mulig jeg tar feil, men det så sånn ut. Etter 14,5 mil hadde jeg ca 30% igjen på min bil. Ikke galt det vel? Hilsen POS

Ken

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #5 på: Lørdag 18. Juli 2009, klokken 22:17 »
God rekkevidde den. Jeg skal undersøke lit nærmere på ladeplassen.