Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

sperret

Startet av Ona IX, søndag 01. februar 2015, klokken 19:00

« forrige - neste »

Ona IX

Fått brukerkontoen min sperret! Men bare på pcen, det var pga. Jeg hadde utlandsk ip, jeg er 100% i Norge, så kan profilen min bli helt åpnet igjen?

Barskog

Jeg surfer da ofte på dette forumet fra utlandet, har aldri blitt bannet for det. Skal man det da?
2017 Grå Titanium Renault ZOE Intens ZE40 R90 - Hentet 31/5-17
2016 Sort Renault ZOE Intens R240 - Hentet 14/3-16
2014 Sort Renault ZOE Intens Q210 - Hentet 11/9-14
11kW Supercharge hjemmelader
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 10A (genrasjon1)
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 16A (genrasjon2)
Sort lademugge fra noefuel.no (trekker 9,1A/gir DC Power 1,7 kW inn på batteriet)
Gul hyttelader fra Renault (trekker 9,6A/gir DC Power 1,8 kW inn på batteriet)
Begge siste målt 4. juli 2017

Lorang71

Jeg har også blitt utestengt. Men løste det ved å slette alle midlertidige filer i browser. Jeg har vært på reise i Asia.

Ona IX

Sitat fra: Lorang71 på søndag 01. februar 2015, klokken 21:22
Jeg har også blitt utestengt. Men løste det ved å slette alle midlertidige filer i browser. Jeg har vært på reise i Asia.
Det hjalp ikke

Barskog

OK, det visste jeg ikke.
Var noen dager innom Romania midt i august i fjor. Mener jeg var på forumet da.
I Ungarn fungerer det i alle fall, men det er kanskje ikke regnet som øst Europa lenger.
2017 Grå Titanium Renault ZOE Intens ZE40 R90 - Hentet 31/5-17
2016 Sort Renault ZOE Intens R240 - Hentet 14/3-16
2014 Sort Renault ZOE Intens Q210 - Hentet 11/9-14
11kW Supercharge hjemmelader
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 10A (genrasjon1)
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 16A (genrasjon2)
Sort lademugge fra noefuel.no (trekker 9,1A/gir DC Power 1,7 kW inn på batteriet)
Gul hyttelader fra Renault (trekker 9,6A/gir DC Power 1,8 kW inn på batteriet)
Begge siste målt 4. juli 2017

moderator 2

Forumet er sperret i land vi har hatt problemer med i forhold til spam, forsøk på registrering av spam-roboter etc. Ungarn har vi ikke hatt problemer med, dermed er dette landet åpent. Russland og Ukraina er det mye tull med, dermed har jeg valgt å sperre disse landene ute.

Lars
Forum admin
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Ona IX

Sitat fra: Forum Admin på torsdag 12. februar 2015, klokken 23:05
Forumet er sperret i land vi har hatt problemer med i forhold til spam, forsøk på registrering av spam-roboter etc. Ungarn har vi ikke hatt problemer med, dermed er dette landet åpent. Russland og Ukraina er det mye tull med, dermed har jeg valgt å sperre disse landene ute.

Lars
Forum admin
Nå har jeg ikke vært i Ungarn, eller Øst-Europa.. Kommer inn på forumet på mobilen, men pcen min får ikke lov å komme inn av en eller annen grunn. Er i Norge, bruker ikke vps eller noe.. Kan den bli åpnet igjen, eller er jeg bannet for life på pcen?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA