Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vrakpant på elbil?

Startet av Maraha, onsdag 10. desember 2014, klokken 21:25

« forrige - neste »

Maraha

Siden ingen vil ha vår kjære Kewet, havner den desverre på knoksen. Er det noen som vet om vi får vrakpant på den?

Caspar

Sorry, Det er nok en motorsykkel og den er det aldri betalt vrakpant for og da er det heller ikke noe å få
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Hans Håvard Kvisle

Siden det er en Kewet, og jeg ser i en annen tråd at den er fra 1996, så er det vrakpant fordi den er klassifisert som personbil M1.
For en sjelden gangs skyld har Caspar feil.
St.Hanshaugen

Lars C. Krogenæs

Og hvis du skal skrote den, kan det hende at noen på Renault Zoe delen på forumet er interessert, for å få rabatt på ny Zoe.

Da kan det hende at de plukker den opp hos deg så slipper du bryet med å flytte den selv.

Lars
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Maraha

Lite kjent her inne, men sjal jeg poste det på det emnet her inne mener du? Vi vil bare ha den bort, samme hvordan den forsvinner

Caspar

Sitat fra: Hans Håvard Kvisle på torsdag 11. desember 2014, klokken 10:31
For en sjelden gangs skyld har Caspar feil.
>:( Pokker og, jeg tenkte jeg skulle klare meg gjennom 2014.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA