Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Rygging tenner statiske svinglys.

Startet av sn0le, lørdag 15. november 2014, klokken 03:39

« forrige - neste »

sn0le

Hmmm.
Har hatt bilen siden slutten av Juni.
La merke til her om dagen på en kollega sin Model S at når han rygget så lyste de statiske svinglysene.
Testet på min egen bil når jeg skulle rygge inn i garasjen min i dag, og satte på kun DRL.
Og i det jeg setter bilen i revers så tente jaggu begge svinglysene.

Er dette noe nytt, eller har jeg bare ikke lagt merke til det siden det har vært så lyst ute frem til nå?
Grå S85 med mye stæsj.
Finalized: 25/2-2014. VIN tildelt: 21/3-2014.
I produksjon 28/4-2014. In transit 1/5-2014.
Levert 23/6-2014.
P39066

fonberg

Sitat fra: sn0le på lørdag 15. november 2014, klokken 03:39
Hmmm.
Har hatt bilen siden slutten av Juni.
La merke til her om dagen på en kollega sin Model S at når han rygget så lyste de statiske svinglysene.
Testet på min egen bil når jeg skulle rygge inn i garasjen min i dag, og satte på kun DRL.
Og i det jeg setter bilen i revers så tente jaggu begge svinglysene.

Er dette noe nytt, eller har jeg bare ikke lagt merke til det siden det har vært så lyst ute frem til nå?

Vært sånn "alltid" (i hvert fall siden jeg fikk bilen i nov. 13).
18 i3 FC | 2017 S90D | 19 Ioniq | 00 Porsche 911 --- Model Y bestilt 31.3.2019, taes ut juni 22.

F_P

Så dette selv her om dagen. Hvorfor de kommer på kan jeg ikke helt skjønne. Vil heller at p-sensorene er på foran når jeg rygger, enn litt ekstra lys  ::)
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

gss

Hva hjelper det egentlig at p sensorene foran er på, når de ikke sitter og siden slik som på andre biler?

Pompel

Noe av det første jeg skal sjekke etter å ha hentet bilen på torsdag er hvor aktive sensorene rundt bilen er ved rygging nå med autopilotpakken.
S85, Sølv, 19", Tech, Autopilot, Pano, Lydpakke, Sikkerhetspakke, Vinterpakke

F_P

Sitat fra: gss på lørdag 15. november 2014, klokken 19:33
Hva hjelper det egentlig at p sensorene foran er på, når de ikke sitter og siden slik som på andre biler?

Nja de ser da litt til siden også så noe hjelp ville det vært
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA