Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Nyregistrerte model S i September

Startet av Andrewas, torsdag 02. oktober 2014, klokken 01:21

« forrige - neste »

Andrewas

Bare 104 stk? Og det i en kvartalsende... Venter alle på X? Eller er det medias hatkampanje som virker?
2013 Sig #174 Model S P85+ Pearl White m alt uten ekstra barneseter.
2023 Model X Plaid

Asarin

Sitat fra: Andrewas på torsdag 02. oktober 2014, klokken 01:21
Bare 104 stk? Og det i en kvartalsende... Venter alle på X? Eller er det medias hatkampanje som virker?

Mener jeg leste at USA og Kina fikk høyere prioritet. Spesielt USA kan jeg tenke meg, siden de startet å rulle ut biler med ny hardware - da er det greit å ha de aller fleste nye bilene "hjemme".
---
Tesla Model 3 - Sort LR AWD - 2019
Tesla Model S - 85kW - 2014-2016

B_Tesla

Handler nok også litt om å øke levering i Q3 og Q4. Tipper de ikke kan kapetalisere bilene før de er levert. Levert i USA er pengene fortere på konto.
--------------------------------------------------------
Innlegg postet med denne brukeren kan ikke refereres til utenfor elbilforum.no, uten godkjenning av brukeren

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA