Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 485 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Skrevet av Emne: Ladestasjon i Arendal.  (Lest 2566 ganger)

froland

• Sr. Member
    • Vis profil
Ladestasjon i Arendal.
« på: Mandag 02. Februar 2009, klokken 17:01 »
Hei alle elbilvenner! Ja nå kom ladestasjonen i Arendal gitt. Jeg var på åpningen  der i dag, og jeg fikk plugge bilen i den ene stasjonen av 2. De er plassert i parkeringshuset rett over fra kinoen. Så da vet dere det. Kommer en liten snutt i Agderposten om det, tror jeg.  Hilsen Froland ;D
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Ken

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Ladestasjon i Arendal.
« Svar #1 på: Mandag 02. Februar 2009, klokken 17:30 »
Mange "Først" for deg i det siste Froland. Nå blir det mange kino turer for deg og kona.

Jeg kan legge ladepunktet på Bau Demos Skandinavisk ladepunkt kart.

Fin bilde og artikkel i Agderposten 9. feb 
« Siste redigering: Tirsdag 10. Februar 2009, klokken 14:36 av Ken »
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Ken

• Gold Member
    • Vis profil
« Svar #2 på: Tirsdag 10. Februar 2009, klokken 14:39 »
Her er filen:
« Siste redigering: Tirsdag 10. Februar 2009, klokken 18:32 av Ken »
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

ilmarw

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 på: Tirsdag 17. Februar 2009, klokken 13:01 »
Har lagt de inn på oversikten til Norstart.

ilmar
Polestar i bestilling