Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladestasjon i Arendal.

Startet av froland, mandag 02. februar 2009, klokken 17:01

« forrige - neste »

froland

Hei alle elbilvenner! Ja nå kom ladestasjonen i Arendal gitt. Jeg var på åpningen  der i dag, og jeg fikk plugge bilen i den ene stasjonen av 2. De er plassert i parkeringshuset rett over fra kinoen. Så da vet dere det. Kommer en liten snutt i Agderposten om det, tror jeg.  Hilsen Froland ;D
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

Ken

#1
Mange "Først" for deg i det siste Froland. Nå blir det mange kino turer for deg og kona.

Jeg kan legge ladepunktet på Bau Demos Skandinavisk ladepunkt kart.

Fin bilde og artikkel i Agderposten 9. feb 
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Ken

#2
Her er filen:
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

ilmarw

Har lagt de inn på oversikten til Norstart.

ilmar
Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA