Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

EU-kontroll av Think i Oslo

Startet av oyho, mandag 29. september 2014, klokken 20:42

« forrige - neste »

oyho

Har prøvd å søke på forumet og slitt med å finne relveant info, så jeg drister meg med et kjapt spørsmål her.

Hvor bør jeg ta min Think City fra 2010 inn til EU-kontroll? Kjøpte bilen i sommer, og har fortsatt ikke hatt den inne på verken service eller kontroll tidligere. Er det noe spesielt man må tenke på, eller kan jeg ta den inne overalt?
Think City 2010, Zebra, ~40 000 km, Oslo
Ord jeg har lært på dette forumet:
BMI, SOC, CHAS,

Lynet

Alle verksteder kan ta inn Think for EU-kontroll hvis de vil tjene penger!
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Elbi

Sitat fra: oyho på mandag 29. september 2014, klokken 20:42
Har prøvd å søke på forumet og slitt med å finne relveant info, så jeg drister meg med et kjapt spørsmål her.

Hvor bør jeg ta min Think City fra 2010 inn til EU-kontroll? Kjøpte bilen i sommer, og har fortsatt ikke hatt den inne på verken service eller kontroll tidligere. Er det noe spesielt man må tenke på, eller kan jeg ta den inne overalt?

Elbi

Jeg hadde min Think på EU kontroll på et lokalt verksted i Hobøl! De fant en 2 er feil på styringen. Nå er den reparert og god igjen  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA