Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ladeikoner på navigasjon.

Startet av Mrtiger, søndag 07. september 2014, klokken 08:53

« forrige - neste »

Mrtiger

Har prøvd og finne om det er mulig å få opp ikoner for ladestasjoner på navigasjonen, men har ikke klart dette. Man kan dog søke opp ladestasjoner og du kan se plasseringen på kartet, syntes det blir litt tungvindt. Hadde vært mye enklere om de kunne dukket opp som poi`s. Er dette mulig?
2013 Nissan Leaf, Acenta.

leafster

Hos meg har de alltid ligget i kartet (2011 mod) Men ikke på alle zoom-nivåer. Zoomer jeg for langt ut forsvinner de

D9

Samme for meg som leafster. Tipper det er en innstilling du kan gjøre i menyen for å få de til å vises
'14 Leaf
'15 Evalia

Mrtiger

hmm, noen som vet hvor jeg gjør dette?
Har dere kartet i fugle-nivå eller ovenfra og ned...
2013 Nissan Leaf, Acenta.

D9

Har brukt begge, ladestasjoner vises på begge
Vet ikke hvor man stiller inn dette. Må vel eventuelt være i innstillinger -> navigasjon?
'14 Leaf
'15 Evalia

frankols

Sitat fra: Mrtiger på søndag 07. september 2014, klokken 09:38
hmm, noen som vet hvor jeg gjør dette?
Har dere kartet i fugle-nivå eller ovenfra og ned...
Samme som leafster hos meg også. Kartet ovenfra og ned.

Kjell Leaf

Kanskje se i menyen om du har valgt å vise dem ?
Leaf Tekna, levert des. 2013.
Farge : Hvit

Sommerkos : BMW 645ci cabriolet 2004

D9

Du setter de på/av på innstillinger -> navigasjon -> landemerkeikoner
'14 Leaf
'15 Evalia

Mrtiger

Vel, fått det til å virke nå, men bare ovenfra og ned(2D).
2013 Nissan Leaf, Acenta.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA