Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Spørreskjema til alle elbileiere

Startet av amalieb, mandag 28. juli 2014, klokken 17:06

« forrige - neste »

kringon

Svart, men under spørsmålet ang. hva man gjorde før man skaffet seg elbil (sjekket tester etc) så fant jeg ikke noe alternativ for å "teste bilene selv". Dette var min primærmetode for anskaffelse av bilen(e).
Hvit Citroën C-Zero 2014
Blå med hvitt tak - Kia Soul EV 2015 i bestilling

Lena82

Nissan Leaf Acenta 2014
Bergen

Tønsberg

Svart TMS 85 2014 - Solgt
Grå TM3 2019
Svart TMX 2016

hgs

Jeg svarte mandag. Og jeg er Teslaeier til og med. Fordommer eksisterer internt på forumet og ser jeg. ;)
Brun S85 19", tech,luft,park,dobbeltlader,hattehylle -Solgt
TM3 LR AWD, 18", AP,  midnight silver metallic
TMY reservasjon

VigdisA

Da har enda en Teslaeier svart.. Har vært på bilferie i sommer( med elbil) og tapatalk har ikke fungert mot elbilforum i sommer.
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

TRM

Og enda en...

Og angående manglende engasjement fra Tesla-eiere i andre "ikke-Tesla-spesifikke-underforum" - så tipper jeg engasjementet kommer etterhvert.

Før vi fikk bilen vår var det skylapper på, og lite annet enn Tesla-forumene som var interessante.
Etter å ha fått bilen, og levd med den en stund, så kjenner jeg på behovet for avveksling fra taklukelekkasjetrådene, ulingklonkogklankfradrivlinjetrådene og folieringstrådene.... Og da er samfunnsengasjement en fin tidtrøyte... :)

Tipper det gjelder flere enn meg.

TRM
- Å bestille Tesla er som å spille "Joker Nord" -

TMYP        MY22
Ioniq          MY18 - solgt
TMX100D MY18 - solgt
TM3P        MY19 - solgt
Leaf           MY15 - solgt
TMS85D   MY15 - solgt
TMS85      MY14 - solgt

Råde

Ha ha. Du mener i påvente av en ulydettellerannetstedannetenndrivlinjetråd? :)

Skjønner forresten ikke hva som er formålet med undersøkelsen. I beste fall er den hypotesegenererende...
e-Golf | X75D

amalieb

Tusen takk for at dere tok dere tid til å fylle ut spørreskjemaet som brukes til innsamling av data til min Masteroppgave. Jeg har også tatt kommentarene deres i betraktning.

Til de som ikke har fylt ut spørreskjemaet enda hadde jeg satt stor pris på om dere kunne gjøre dette (tar ca 3 - 5 minutter)!

Tusen takk!

https://www.surveymonkey.com/s/GCYQRGZ

LA-Thing

Kikker innom her iblant jeg også når det blir for mye diskusjon om hvordan man best skal vaske sort lakk.

Også gikk jo dette langt raskere enn NAF-testen, samt at det faktisk fungerte til tross for (eller på grunn av) 'kjedelig' design....
Drammen, Tesla Model S #2510

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA