Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Norges første web-app til model s eiere

Startet av the_master, torsdag 03. juli 2014, klokken 14:14

« forrige - neste »

the_master

Sitat fra: TK Askøy på søndag 07. september 2014, klokken 15:56
Synes denne var riktig lekker! Akkurat de rette tingene. Kommer til å bruke denne.   :)


Takk TK! Snart kommer det noen andre spennende ting til portalen også. :)
Skaperen av: http://teslapage.com

the_master

Her kommer det er nye vesjoner på løpende bånd. :)

versjon 1.6 er nå ute. http://mintesla.com

Med denne versjonen kan du nå skrive enkle notater eller 'todo' lister på skjermen.. Veldig morsom liten notatblokk..

:)

Hva syntes dere?
Skaperen av: http://teslapage.com

#77
Nais. Genial da jeg av en eller annen grunn ALLTID mangler en penn når jeg trenger en. Fin til å notere ned telefon nr og lignende under kjøring(her passer den artige advarslen din)
Takk for en super "app"
Du kan ikke ha mye fritid

rsomby

Utvilsomt den beste siden for min tesla så langt. Bra jobbet!

smurf

Nice work!
Begynner å bli bra dette her :-)
Synes ladeoversikten er veldig bra og 3D logo.

Går det å få inn veimeldinger ala trafikkflyt.no
Har ikke testet denne i Tesla, men det hadde vært nyttig hvis kartet var fokusert på området du er...
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

the_master

Takk smurf. Jobber med den saken da jeg anser trafikkmeldinger en essensiell del av denne web-appen, men har ikke kunnet kommet noe særlig lenger da trafikkmelding-api'et jeg ønsket tilgang til (dit.no) er desverre blitt lagt på is . Men ser på andre alternativer. :)

Har forresten gjort en oppdatering på siden. Nederst til høyre, i hjørnet har det kommet en ny knapp i samme stil som den som deler skjermen i to. Den viser veihjelp informasjon og kontakt adresser og telefonnummer til Tesla sine service stajoner og superladere. Dette selvføgelig basert på hvor man befinner seg. :) Hvis vi noen gang skulle hatt behov for det, så ligger det lett tilgjengelig. :)

Tilbakemeldinger mottas alltid med en stor TAKK.. !
Skaperen av: http://teslapage.com

jo58

Vil bare hive meg på takke bølgen, bruker denne alltid øverst på splitscreen  :D
S P100D juni 2017
P85  Solgt
Utlevert Mai. 2014

krister461

Vet ikke om dette skyldes v6 eller at jeg har slått på energy saving, men hver gang jeg kjører bilen så blir jeg nå spurt om å la siden bruke min posisjon. Slik var det ikke tidligere...

the_master

#83
Sitat fra: krister461 på torsdag 02. oktober 2014, klokken 23:04
Vet ikke om dette skyldes v6 eller at jeg har slått på energy saving, men hver gang jeg kjører bilen så blir jeg nå spurt om å la siden bruke min posisjon. Slik var det ikke tidligere...

Det skjer også med meg etter v6. Men tror det er hvis man ikke har vært på siden på noen dager. Er uansett ikke noe jeg kan gjøre med det, desverre. :(
Skaperen av: http://teslapage.com

frosken

Jeg liker denne tjenesten veldig godt, men bruker den ikke så ofte. Hovedsaklig på grunn av at fargepaletten passer veldig bra til nattmodus, men ikke til dagmodus som jeg bruker mest.

Om du kunne laget et stilark som matcher dagmodusen hadde denne siden fått fast tilhold på skjermen min :D
Gjerne med valg i URL så man kan ha to lenker bokmerket; en dag og en natt.

the_master

Sitat fra: frosken på fredag 03. oktober 2014, klokken 12:56
Jeg liker denne tjenesten veldig godt, men bruker den ikke så ofte. Hovedsaklig på grunn av at fargepaletten passer veldig bra til nattmodus, men ikke til dagmodus som jeg bruker mest.

Om du kunne laget et stilark som matcher dagmodusen hadde denne siden fått fast tilhold på skjermen min :D
Gjerne med valg i URL så man kan ha to lenker bokmerket; en dag og en natt.

Kjønner hva du mener, men jeg er ikke fan av en side med mange konfigurasjonsvalg. Liker en clean out of the box system. Men.. den dagen Tesla tillater å hente hvilken display modus som er på, fra nettleseren. Skal jeg sørge for at stilen tilpasser seg automatisk basert på hvilken display modus som er valgt. ;)
Skaperen av: http://teslapage.com

frosken


Sitat fra: the_master på fredag 03. oktober 2014, klokken 22:09
Sitat fra: frosken på fredag 03. oktober 2014, klokken 12:56
Jeg liker denne tjenesten veldig godt, men bruker den ikke så ofte. Hovedsaklig på grunn av at fargepaletten passer veldig bra til nattmodus, men ikke til dagmodus som jeg bruker mest.

Om du kunne laget et stilark som matcher dagmodusen hadde denne siden fått fast tilhold på skjermen min :D
Gjerne med valg i URL så man kan ha to lenker bokmerket; en dag og en natt.

Kjønner hva du mener, men jeg er ikke fan av en side med mange konfigurasjonsvalg.
Forstår det godt :)

Trenger ikke være masse konfigurasjon og styr, bare en mulighet til å sende med &mode=day i URL-en. Ikke noen knapper og styr for de som ikke vil ha.

erikg

Bjørn hadde en beregningsmåte for rekkevidde. kunne det vært noe å ta med?
TMS85 grey met, pano, luft

mariowing

Sitat fra: erikg på torsdag 16. oktober 2014, klokken 18:44
Bjørn hadde en beregningsmåte for rekkevidde. kunne det vært noe å ta med?

Det var det første jeg tenkte når jeg så den utregningen også, den bør med :-)
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

smurf

Hei! Lastet inn mintesla som jeg ofte gjør. Men nå ser den veldig rar ut... v1.7.1 Virker som formatet/layout har gått litt i krøll...
2014 Hvit S85 Tech Panorama Luft HIFI Vinter Alarm P-sensor (solgt 2017)
2017 Hvit X100D 7seat kremfarget, Premium, oppgradert AP: Lev sen Nov -Des 2017. (Endret til sen oktober- november)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA