Navarsetes ekspertgruppe for elektrifiseres av veitrafikken

Startet av Griffel, tir 09. des 2008, kl. 19:42

« forrige - neste »

Griffel

"Verken jeg eller andre sitter på alle svarene. Nå trenger vi hjelp til å blinke ut de riktige tiltakene som kan settes inn til riktig tid. Når alle gode krefter samler seg, er jeg sikkert på vi får en elektrifisering i en helt annen takt enn vi har sett hittil, mener samferdselsministeren.

Infrastruktur
Det er Energibedriftenes landsforening (EBL) som skal lede ekspertgruppa. "

Her må det vel være en plass for Norstart?

Ref.: http://www.tu.no/industri/article191862.ece

Hyundai Ionic.
Tidliger mange år i PSA klasiker.

espen

I høyeste grad. Og det har vi, etter nært og godt samarbeid med flere av aktørene. Og jeg vil påstå at generalsekretæren vår kanskje var den viktigste pådriveren for å få dette på plass, og at det kommer i denne formen, med disse oppgavene.

En innsats å være stolt av for Knut og for elbilforeningen!

Beklager at dette i skrivende stund ennå ikke er forsidesak på elbil.no.

Laban

Sitat fra: espen på ons 10. des 2008, kl. 20:51
I høyeste grad. Og det har vi, etter nært og godt samarbeid med flere av aktørene. Og jeg vil påstå at generalsekretæren vår kanskje var den viktigste pådriveren for å få dette på plass, og at det kommer i denne formen, med disse oppgavene.

En innsats å være stolt av for Knut og for elbilforeningen!

Beklager at dette i skrivende stund ennå ikke er forsidesak på elbil.no.

Flott, få det som forsidesak snarest :D

Norstart må vise at de er "på hugget"  - da blir det flere medlemmer  ;).
Trondheim
Tesla X LR Mai 23
Hongqi Feb-22
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

ravn

Ja det går litt trått med informasjonsflyten.

Har også sendt en par mailer uten svar. Blandt annet skulle jeg ha meldt adresseendring til dere slik at dere sender giro til riktig sted :)
Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

Ken

Det er tydelig at Norstart trenger ekstra hender. Hva med en praksis plass betalt av NAV?
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA