Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trondheim(Orkanger)-Ålesund

Startet av Brødbilsjåfør, lørdag 31. mai 2014, klokken 10:20

« forrige - neste »

Brødbilsjåfør

Hei. Driver å planlegger en ferietur i sommer med Leaf'n og kikker på .
hurtigladekartet nå. Er det ingen lading mellom Orkanger og Molde pr dags dato?
Åpner noe i August,men det blir litt sent for min del.
Noen som har tips?
Eve campingplasser underveis med lademulighet:)
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

Warlock

#1
Er en på campingplassen på Valsøya om du kjører over Hemnkjølen...
Kun 16A på ladestolpen dog, så det er vel ikke helt hurtigladning...

BEHA

Hvis LEAF en din er utstyrt med 6,6Kw lader, skaffer du deg en veggboks til turen. Bilen lades fra 0 til 100% på under 4 timer. Her er en av mange typer veggbokser. http://elbilhjelpen.no/
Varenr. B3200V  Pris: Kr 7500.- NB! Du må ha tilgang på min 32 A kurs, for å benytte denne.

Brødbilsjåfør

#3
Min Leaf er nok ikke utstyrt med det.Idioten av en selger på Trio Bil hadde ikke nok peiling på Elbil til å klare å bestille med det,selv om vi bestilte med det..
Men kanskje en natt på valsøya camping da:) Om det blir tur,så har vi d jo ikke travelt:)
HELL:)
har kjøpt Elbil:)
Ækte bila går på Bænsin:)

Vikingo

Har nettopp i helga kjøyrt nord og sør på E 39. Ladd til fult på Orkanger.
Kjøyr med ommhu vidare helst +/- 60 kmt for best økonomi.
ladd på Valsøytunet til 100%
Kjøyr fint vidare i same farta og du når med litt flaks fram til Molde. Fyll opp og neste straumhull er Breivika ved Vestlanske og snøggladdaren der. Ft. Gratis.
Vikingo
Laurdag 29.9.12 vart Leifen min..... ;-)
No,  25.10.13 snart 3 Bjart eller ca. 22600km tilbakelagt med smil.. og meir vert det!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA