Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2008 Årsmøte 27. november

Startet av PLUTO, onsdag 12. november 2008, klokken 22:09

« forrige - neste »

PLUTO

Det er tid for årsmøte og vi har mye å snakke om etter ett år i aktivitet og mange ting er skjedd. for mer info se: http://elbilagder.org/web/index.php?a=arrangement
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

PLUTO

Jeg vil bare minne om årsmøte i morgen (torsdag 27/11) kl 20.00

Sted: Shalam, Elvegata 7, rett ved siden av vinmonopolet. Dørene åpnes kl 18:00 og årsmøtet begynner kl 20:00

Vi vil ta med utstyr og batterier slik at interesserte kan se på det i tillegg til en kopp kaffe og en prat.

Du er hjertelig velkommen uansett om du er medlem enda eller ikke. Dette kan være en flott anledning til å lære mer om elbil :)
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

froland

Hei! Kan nok desverre ikke komme i morgen. Jeg skal hente den nye Thinken i morgen hvis alt går bra. Hilsen Froland
Har  Think 2008 med Zebra batteri.

PLUTO

Sitat fra: froland på onsdag 26. november 2008, klokken 21:30
... Jeg skal hente den nye Thinken i morgen hvis alt går bra. Hilsen Froland
da høres det jo ut som om det passer helt perfekt med en liten luftetur med den nye bilen. Du vil jo ikke trenge å mellomlade engang :) Sikkert mange her som vil beundre det nye "gliset"
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA