Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Liste over problemer du har hatt på din Leaf

Startet av jagarock, mandag 24. mars 2014, klokken 14:06

« forrige - neste »

Lynet

Sitat fra: DeadLock på fredag 16. mai 2014, klokken 18:47
Hei folkens.

Oppdatering på det som skjedde torsdag sist uke:

Nissan Europe er på saken, og bilen er fremdeles hos Nissan for undersøkelser.
De tar saken alvorlig, og vil ikke slippe bilen før de vet nøyaktig hva som forårsaket hendelsen.

Mens de jobber med min Leaf, har jeg en lånebil til fri disposisjon, en 2014 Leaf Tekna med alt, unntatt 32A dobbeltlader.

Jeg har blitt godt mottatt av min Nissan forhandler, og formannen på verkstedet inngir tillit i måten han har håndtert saken på.

Så snart jeg vet mere, vil jeg oppdatere dere, men tror jeg lager en egen samletråd om det.

God helg folkens, og så håper jeg alle får en flott 17. Mai! :)

Mvh,
Thomas

Håper det kommer oppdatering før neste 17 mai  ::)
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

DeadLock

Oppdatering 19. Mai 2014 Klokken 14:10:

Verksmesteren på Ålgårds Auto ringte og sa at bilen min var klar til henting.

Kjørte ut og fikk snakket litt med verksmesteren, og han sa at det var vanninntrenging i en kontakt som var årsaken til problemene.
Kontakten var sikret mot fukt, men det kunne virke som vannet hadde funnet veien inn likevel.

Jeg takket for servicen og god tilbakemelding og satte meg i bilen da Nissan Kundeservice ringte.

Damen var hyggelig og forklarte at kontoen min måtte slettes og en ny måtte opprettes.

Etter noen minutter hadde jeg gjenskapt kontoen, men alle kjøredata o.l. er borte for alltid. :(

Etter ca 2 timer fungerte app og bil som normalt på CarWings.

---

Mvh,
Thomas
Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke.
2019 Model 3 LR - Pearl White.
TOCN Signaturmedlem

lifern

Har en 2013 Euroleaf Visia 45000 km.
Her er lista over feil jeg har hatt.  ;D
SVART EUROLEAF 2013

LeafSwe

Japan leaf 2012 5500mil.
Lista över fel

Fukt i mittre bromsljus, bytt på garanti
3P+
3SR+

eltex

Leafen min (102 000 km) 2013-modell kjøpt ny 2016:
De automatiske sidespeilene har hatt problemer. Har byttet begge speil for noen år siden, og nå har jeg igjen byttet et av speilene. Det ble byttet til den nye typen.
Ellers har bilen fungert knirkefritt. Fortsatt 100% batteri.

Vi må vel innrømme at bilen er utrolig bra. Ligger godt på veien og har aldri skuffet oss.
Tesla ModelY LR 23

Powerflux

2013 gen1, 152000 km.
Endeledd begge sider, nedre bærekule begge side(byttet begge bærearmer da)
Fastlåst håndbrekk venstre side som resulterte i ødelagt trommel/skive. Begge sidene byttet.
Altså egentlig slitedeler.
Japan Leaf, levert 2013.
190000 km. 2. bar forsvunnet.(Solgt)
Tesla S70D Facelift, levert juli 2016.
90000 km.
Hyundai Kona Electric, levert mars 2019
52000 km.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA