ADVARSEL! TMS tilbake fra "service" - gigariper i panser ++

Startet av Balrog, onsdag 12. mars 2014, klokken 15:01

« forrige - neste »

JWinterburn

Hadde samme problem selv, heldigvis tok de på seg å ordne det når jeg skal inn igjen ;) suveren service.. Men de må ha vært den verste vaskejlbben ever, god service å vaske bil, men da må det gjøres skikkelig. Vinduene ser jo ikke ut på innsiden :p
Tesla Model S85 Perlehvit.
Alt bortsett fra barneseter
#P23507
Levering uke 4 .. Søvnløs fram til da...

laumb

Skjedde meg med en Audi. Fikk den tilbake med 2 saftige parallelle riper over panseret likt at det var dratt en eske over den. Null ansvar da de mente den var der ved levering (ikke faen slik jeg detailer bilen).

Hold krangelen gående i 5 måneder uten å få noe gehør. La i "voksstikk" fra Turtle (usj) for å dempe ripene litt og solgte bilen.

Fortsatte diskusjonen en tid til med dem uten å komme noen vei.

Bra at Tesla ser sine feil. :)

satheesh.net

Først: Kjenner jeg nå definitivt har gjort det lurt i å ha behandlet bilen med Ceramic Pro.

Hvorfor: Var i butikken igår og der var det en jentunge som "lekte" med en handlevogn på parkeringsplassen. Det gikk som det måtte gå; litt uoppmerksomhet og hun kjørte handlevognen langs bilen. Faren til jentungen skrek ut, hun ble enda mer oppskaket og dundret den inn i bilen ved siden av. Jeg hadde gått fra bilen for å hente parkeringslapp og så denne hendelsen i slow-motion på vei tilbake.
Holy donkeyf#%@ tenkte jeg. >:( Vel fremme så jeg først den andre bilen med noen herlige hvite striper på siden, rettet blikket mot min hvite bil og så striper der også. Hadde en fille i bilen og prøvde som på YouTube videoen og "tørket" bort stripen. Søkk vekk! Ikke antydning til skade en gang. Synes synd på nabobilen (Ford Mondeo). Faren beklaget så meget og så med forbauselse på mine "magiske evner". Han la igjen lapp på Mondeoen og jeg kjørte hjem. Vel hjemme sjekket jeg i solen - INGEN ripe. Ser faktisk ikke hvor skaden i det hele tatt var! IMPONERENDE!

Min klare anbefaling er derfor følgende: Behandle bilen din! Gjerne med Ceramic Pro eller liknende produkter!

Info:
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,7891.msg171674.html#msg171674

;)

Stiania79

Meget bra at dette ble fikset - jeg hadde selv min TMS hos skøyen igår pga en løs mutter inne i rattairbag og noe dugg i ryggelyset bak. De fikset dette 100% samt fikset noe annet som jeg ikke hadde bedt om, så tumbs up!

Glad jeg ba dem om å IKKE vaske bilen, da jeg ikke hadde tid til å vente. Blir full SwissVax behandling på bilen i april med Shield +++

Så i det store og det hele holder Tesla Skøyen med Kenneth Lund i spissen på service topp kvalitet.
S85 | mørk grå | sort skinn | matt abachi |  panotak | tech | luft | lyd | lys | vinter | park | 9Jx20 Vossen VVSCV5 Silver Polished 245/40-20 Vredestein Ultrac Sessanta (sommer) | 8Jx19 TSW Rivage Silver 245/45-19 Nokian Hakka R2 (vinter) | VIN 28595 - levert 03.03.14 + VW E-Up, Tungsten, Pano, tech, dab+ levert 14.03.14 - 100% EL :-)

- Dekk & Felger Levert av www.beckmeister.no -

© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA